Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers-leden,

Zoals sommige van jullie hebben kunnen zien in mijn andere topics ga ik werken bij ASML via Centric. Nu heb ik een ander vraag, misschien kunnen julie deze bantwoorden voor mij. Ik wil op mijn Likedin profiel neerzetten dat ik bij Centric ga werken, of moet ik er ASML neerzetten? Ik zal er gaan werken als SE1, wat kan ik er als beschrijving neerzetten etc

Jullie hebben hier vast meer verstand van dan ik, graag jullie hulp!

Excuses als ik deze topic in de verkeerde categorie heb geopend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online
Je categorie is goed, maar dat brengt me meteen tot het volgende punt: op GoT verwachten we enige inzet bij topicstarts om de kans op interessantere discussies te vergroten. Ik zal je topic niet direct sluiten, maar nodig je wel uit om te delen wat je zelf al hebt gevonden door bijvoorbeeld bij het profiel van anderen te kijken. Mochten er dan afwegingen over blijven dan kun je die hier voorleggen met de overwegingen voor een tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10:33

Rmg

Ik werk ook voor een detacheerder / softwarehuis. Zelf heb ik er voor gekozen om op linked in het beide te zetten. Als je op mijn li. Kijkt dan ziet het eruit alsof ik 2 banen/functies heb.

Detacheerder: mijn algemene functieprofiel. Met als begindatum wanneer ik gestart ben tot heden.

opdracht/klant: specifieker profiel, meer gericht op wat ik daar doe. Ook sinds start opdracht tot heden.

Beschrijving is ook iets persoonlijks je weet wat je functie inhoud als het goed is en daarnaast heb je vast iets over jezelf te zeggen

Centric en asml hebben vast ook sociale media regels kan geen kwaad om daar ook naar te vragen

[ Voor 15% gewijzigd door Rmg op 15-05-2014 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koos Werkloos
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:38
Als je bij een bedrijf werkt op detacheringsbasis, dan is het gebruikelijk en wel zo correct om je detacheerder erbij te vermelden, dus dan ziet het er ongeveer zo uit:

Consultant (via Centric)
ASML
<datum begin opdracht> - <datum eind opdracht>

En daarnaast ook de baan bij de detacheerder zelf:

Consultant
Centric
<datum in dienst> - <datum uit dienst>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor jullie reacties!

Op dit moment heb ik het zo eropstaan. Ik heb eens rond gekeken op Google maar ben niet veel wijzer geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deveon
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Ik heb het net als op mijn CV als dubbele functie staan. Waarbij ik onder mijn functie in de detachering nogmaals vermeld welke projecten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Niet elke detacheerder wil ook dat je de klanten noemt op je LinkedIn. Misschien ook iets om je van bewust te zijn.

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:40

JvS

Ik heb hem zelf ook

Hooglander1 schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 21:23:
Niet elke detacheerder wil ook dat je de klanten noemt op je LinkedIn. Misschien ook iets om je van bewust te zijn.
Bijzondere redenering. Ik heb ook gedetacheerd gewerkt en dat juist op linkedin zetten werd aangemoedigd. Andere branche weliswaar. Vreem.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CMD-Snake
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 13-11-2022
Ik noem beiden. Zowel mijn dienstverband bij de detacheerder als de klant waar ik voor werk.

Functie bij klant
<begin datum> - <present>/<eind datum>

Functie bij detacheerder
<begin datum> - < present>

Het lijkt dus alsof ik twee banen heb. Ik doe dan niet als Koos Werkeloos zegt nog in de functietitel bij de klant de detacheerder vermelden, als je kijkt naar de data moet het wel duidelijk zijn dat die dienstverbanden samenvallen. Kan natuurlijk wel als je dat wilt.

Ik noem mijn werk bij de klanten expliciet omdat dit eigenlijk mijn CV/ervaring is die ik heb en opbouw. Het geeft meer inhoud aan je profiel om te laten zien waar je allemaal gewerkt hebt. En die ervaring laten zien kan je helpen eventueel bij een volgende stap. Bij sollicitaties vraagt men vaak ook voor welke bedrijven je allemaal gewerkt hebt, al dan niet op detacheringsbasis. Ze hebben dan ook geen zin in vage omschrijvingen. Je werk bij de klant laat gewoon zien wat jij allemaal doet en kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lethalis
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 21:10:
Bedankt voor jullie reacties!

Op dit moment heb ik het zo eropstaan. Ik heb eens rond gekeken op Google maar ben niet veel wijzer geworden.
En ik dacht dat mensen moeite hadden met mijn naam ;) :P

Ik zou het simpel houden: ASML (via Centric)

Ask yourself if you are happy and then you cease to be.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

JvS schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 21:34:
[...]

Bijzondere redenering. Ik heb ook gedetacheerd gewerkt en dat juist op linkedin zetten werd aangemoedigd. Andere branche weliswaar. Vreem.
Niet elke klant wil dat iedereen weet dat ze grote delen van hun business ge-outsourced hebben. Met name in Amerika speelt dat, in Nederland niet zo heel erg, maar ik houd mij er maar netjes aan.

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

Pagina: 1