Beste tweakers,
Al enige tijd rest mij de vraag om ervaring in het buitenland op te doen. Door twijfels vanwege sociale aspecten etc. (Vrienden, sport en familie) heb ik het niet gedaan. Nu kwamen er toevallig een paar leuke vacatures voorbij, lees in Amerika en Engeland (toevallig hetzelfde bedrijf) en wil ik
echt stappen zetten (past precies in mijn plaatje)
Mijn vraag is: hoe gaat een sollicitatie in het buitenland in z'n werking?
Moet je ook enkele keren op gesprek komen?
Amerika ligt niet echt om de hoek..... (duur geintje). Engeland gaat nog.... ervaringen hiermee?
Verhuizen? Visa toegankelijkheid (wordt die makkelijk verstrekt?)
Wordt je als buitenlander bij een groot internationaal bedrijf net zo makkelijk "geselecteerd" als enig ander "nationaal" iemand?
Al enige tijd rest mij de vraag om ervaring in het buitenland op te doen. Door twijfels vanwege sociale aspecten etc. (Vrienden, sport en familie) heb ik het niet gedaan. Nu kwamen er toevallig een paar leuke vacatures voorbij, lees in Amerika en Engeland (toevallig hetzelfde bedrijf) en wil ik
echt stappen zetten (past precies in mijn plaatje)
Mijn vraag is: hoe gaat een sollicitatie in het buitenland in z'n werking?
Moet je ook enkele keren op gesprek komen?
Amerika ligt niet echt om de hoek..... (duur geintje). Engeland gaat nog.... ervaringen hiermee?
Verhuizen? Visa toegankelijkheid (wordt die makkelijk verstrekt?)
Wordt je als buitenlander bij een groot internationaal bedrijf net zo makkelijk "geselecteerd" als enig ander "nationaal" iemand?
[ Voor 4% gewijzigd door Squishie op 15-05-2014 19:00 ]