Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[ANDROID] In welke taal is dit geschreven

Pagina: 1
Acties:
  • 479 views

Verwijderd

Topicstarter
Wie kan mij vertellen in welke taal deze spelletjes zijn geschreven of in welke taal kan je dit het beste doen? Heb wel wat ervaring maar wil soort gelijke spel maken dat goed in elkaar zit. Heb alles al uitbedacht en zit nu in de stage dat ik het spel wil gaan maken.

Ik hoef geen tutorials of codes ik wil alleen weten in welke taal het gemaakt is of welke taal het beste is.

Links naar de games:

Crime inc
Age of Legends

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:47

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Al eens op android.com naar beneden gescrold en op de linkjes met informatie voor ontwikkelaars geklikt?

http://developer.android.com/index.html lijkt me een mooi startpunt :)

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Verwijderd

Topicstarter
Hm.. zie niet echt hoe dat helpt met mijn vraag wat ik zit nog steeds met de vraag in welke taal is het spel geschreven (zie links in OT)... Ik heb al aardig wat apps gemaakt maar vroeg mijzelf af in welke taal ik het beste dit soort games kan maken?

• Biersteker
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18:47
Ik zou zeggen download de apk , en pak hem uit met winrar.

Originally, a hacker was someone who makes furniture with an axe.

• Woy
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
PRG is geen afhaalchinees waar je makkelijk even een vraagje kunt dumpen, zonder dat je er zelf moeite in steekt. Orion84 komt met een goede link, waar je een hele hoop informatie over Android onwikkeling kunt vinden, en anders is er vast genoeg via Google te vinden.

Lees even: Een goede topicstart: De Quickstart door, dan heb je een beter beeld bij wat wij ten minste van een TS verwachten.

Dit topic gaat dan ook op slot.

[ Voor 24% gewijzigd door Woy op 15-05-2014 14:51 ]

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

Dit topic is gesloten.