Toon posts:

Levering iPhone 5S

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een vraag over de levering van een iPhone 5S.

Klopt het dat deze normaal gesproken gesealed worden verstuurd? Ik trof de verpakking van de iPhone namelijk níet gesealed aan in de doos.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2014 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:50
ik heb er meerdere gezien en alle doosjes die ik gezien heb waren gesealed, ik zou hem terugsturen naar de winkel (GSMWEB? erg slechte ervaringen mee)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Web-Brielle
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Hier nog een doos staan, allemaal netjes gesealed ja..

2x BambuLab X1CC 3D Printer - Omtech 60w Co2 Laser - Cloudray 30w Fiber Laser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Via de chat op de website van de leverancier werd mij verteld dat er regelmatig steekproeven worden gehouden of de juiste en alle onderdelen wel in de doos zitten...

Klopt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 27-09 21:18
Verwijderd schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 14:12:
Via de chat op de website van de leverancier werd mij verteld dat er regelmatig steekproeven worden gehouden of de juiste en alle onderdelen wel in de doos zitten...

Klopt dat?
Tja,
als de leverancier dat zegt.
Wie spreekt je dan tegen of waarom zou iemand hier dan moeten weten of dat inderdaad klopt ? ;)

Als je tevreden bent is het toch klaar ?
Niet tevreden, stuur het produkt terug.

[ Voor 13% gewijzigd door Hoyden op 15-05-2014 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen797
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 26-09 18:04

Klopt dat?
Misschien dat hun zelf steekproeven houden, maar ik weet bijna zeker dat Apple zelf dit nooit zo zou doen. Ik zou hem ook gewoon om laten wisselen voor een geseald model (better safe then sorry).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:50

Klopt dat?
En als je pech hebt is het model 4 maanden geleden geactiveerd door een andere klant en heb je 4 maanden minder support van Apple (via de winkel natuurlijk nog steeds 2 jaar. Ik vraag me wel af wie ze dan openmaakt? Het lijkt me dat Apple ze dan weer netjes dichtstopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• larsiey
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 27-09 20:04
Kijk inderdaad wanneer hij geactiveerd is: https://selfsolve.apple.com/agreementWarrantyDynamic.do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hdtracer
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 27-09 14:42
Sowieso wordt deze altijd in gesealde verpakking geleverd. Wat waarschijnlijk het geval is dat een klant van je leverancier de seal eraf heeft gehaald en hem daarna terug heeft gestuurd/omgeruild. En dat ze dit toestel nu aan jou verkocht hebben. Dat steekproeven verhaal is echt grote onzin, zowel Apple als je leverancier doet dit niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 03:20
Nee, dat lijkt me op geen enkele manier normaal. Als je het niet vertrouwt, zou ik hem zeker terugsturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
In Nederland heb je recht op het terugsturen van een product als het product je niet bevalt. Consequentie van die bescherming is dat je als consument zo nu en dan een product kan ontvangen die al open is geweest. Als het product goed werkt maakt dat niets uit toch?
En misschien klopt het verhaal van de winkelier wel, dat het een random controle betrof. Ook prima!

Dus samengevat: Check wel even je garantie. Als het product verder goed bevalt zou ik het gewoon zo laten.

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zal proberen eentje kopen maar geen sealing, of slecht geseald gelijk terueg stuuren.
Pagina: 1