Favouriten van artikelen en spullen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HgnX
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-07-2024
Geachte redactie,
Zou het in de toekomst mogelijk zijn artikelen (zoals bijvoorbeeld nieuws, reviews en specificatielijsten van artikelen) te favouriten, om ze later eens rustig terug te kunnen lezen via een knopje in je eigen profieloverzicht? Dit zou dan bijvoorbeeld kunnen doormiddel van een stervormige knop aan de rechterbovenkant van het artikel, en hoeft zeker niet 'intrusive' te zijn betreffende het design van de site. Op die manier kan je doormiddel van wat eenvoudige links toch een leuke persoonlijke bibliotheek aanleggen! :*) Je zou evt. ook kunnen beslissen dit privé of openbaar te maken, zodat andere leden inzicht zouden kunnen hebben in je interessegebied.

Een voorbeeld is het recente nieuws betreffende de goedkope 4k televisie van Xiaomi. Het is toch leuk om die ontwikkeling in de gaten te kunnen houden, zonder op je toch vaak falende geheugen te moeten vertrouwen ;) Daarnaast zou ik persoonlijk tal van gebruikersreviews daarin aanhouden, en leuk videokaartnieuws. Het valt me op dat sommige gebruikers ook maar gewoon een comment geven op een artikel, en ik heb gehoord dat dit gebruikt kan worden om dat artikel vervolgens in hun reactieoverzicht nog eens makkelijk terug te kunnen vinden.

Ben benieuwd wat jullie van deze suggestie vinden!
Groetjes, Gijs (HgnX)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Lieve Adjes gaat over beleidszaken, niet over nieuwe features. Ik verplaats je topic even. ;)

LA >> MF

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 09:39
Voor bookmarking verwijs ik je graag naar de functie in je browser, of naar third party applicaties zoals Pocket. :)

Wat ik nog wel graag zou willen toevoegen is dat je onderwerpen/content kunt volgen en een notificatie ontvangt zodra er iets omtrent dat onderwerp op Tweakers gebeurt of dat een artikel een follow-up krijgt oid