Logitech toetsenborden , verkeerde afbeeldingen.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aionicus
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-08-2023
Goedemorgen Admins,

in jullie pricewatch staan bij bijna alle nieuwe generatie "logitech" keyboards verkeerde plaatjes.

De plaatjes in de pricewatch zijn van de amerikaanse versies (aka met een Volle shiftknop linkerkant en een kleine enter op het hoofd toetsenbord) ipv de Europese versies.

een goede screenshot kunnen jullie hier zien :

http://content.hwigroup.n...g510s_gaming_keyboard.jpg

Als je hier naar kijkt zie je duidelijk dat de linker shift en de enter knop anders zijn dan de versie die jullie in de pricewatch hebben staan.

Nu heb ik van de week de winkels nagestruind om fatsoenlijk een goede versie te vinden en dat bleek niet mogelijk te zijn , hierna contact met logitech gehad en de versies met een normale linker shift worden alleen in amerika geleverd.

Ik denk dat jullie even de artikelen na moeten lopen (510 , 510s , 710 , 710s etc) en de plaatjes moeten vervangen door de europese varianten.

Gr

Aionicus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Foute plaatjes kun je in het opmerkingenveld van de specs-verbeteren-link melden ;)

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 27-09 20:51
Logitech doet dit al jaren en weigert de 'goede' toetsenborden te leveren. De plaatjes zijn vaak de standaard Logitech plaatjes die ze vreemd genoeg nooit aanpassen naar de EU versie.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aionicus
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-08-2023
Ja het is heel vervelend ! want ben nav het kijken in de pricewatch op een G510s uitgekomen , stond ik dus mooi te kijken toen ik erachter kwam dat het een kleine shift had , met mijn grote klauwen en linkse poot kon ik weinig met het oh zo mooie toetsenbord :( /sniff

Ik dacht ik meld het even van de plaatjes want als ik al de fout maak (en ik ben best nog wel dat ik aardig wat zoekwerk doe voor ik geld uitgeef aan artikelen) dan kunnen meerdere mensen ook het verkeerde schip instappen :)