Hallo,
Eerste post!
Ik ben recentelijk afgestudeerd als psycholoog maar overweeg om (gezien de minimale baankansen binnen de zorg) een opleiding te doen tot junior developer (java). Heb altijd affiniteit gehad met software/hardware/internet/apps, eigen website en ik doe atm online codeercurssen om wat voor te bereiden. Nu heb ik enkele opties om hier werk van te maken, en ik ben benieuwd wat jullie zouden aanraden om mee te beginnen:
1. +/- 5 mnd. opleiding tot software developer (klein bedrijfje).
- wordt voor je betaald, terugbetalen gebeurt wanneer je daarna een baan krijgt of een tijdje bij opleider in dienst gaat.
- zelfstudie met bijeenkomsten en werken in groepjes.
- genoeg kennis van java, SQL, Spring, Hibernate om daarna als Junior Developer aan de slag te kunnen.
- software ontwikkelaar certificaat (open universiteit) als resultaat.
- in mijn huidige woonplaats
2. Young professional traject bij een groot ICT-consultancy bedrijf.
- mogelijk na een maand al meewerken aan eerste project.
- al werkend leren.
- veel cursussen om je te verder te bekwamen (certificaten) en persoonlijk te ontwikkelen.
- salaris.
- je vliegt het hele land door.
Eerste post!
Ik ben recentelijk afgestudeerd als psycholoog maar overweeg om (gezien de minimale baankansen binnen de zorg) een opleiding te doen tot junior developer (java). Heb altijd affiniteit gehad met software/hardware/internet/apps, eigen website en ik doe atm online codeercurssen om wat voor te bereiden. Nu heb ik enkele opties om hier werk van te maken, en ik ben benieuwd wat jullie zouden aanraden om mee te beginnen:
1. +/- 5 mnd. opleiding tot software developer (klein bedrijfje).
- wordt voor je betaald, terugbetalen gebeurt wanneer je daarna een baan krijgt of een tijdje bij opleider in dienst gaat.
- zelfstudie met bijeenkomsten en werken in groepjes.
- genoeg kennis van java, SQL, Spring, Hibernate om daarna als Junior Developer aan de slag te kunnen.
- software ontwikkelaar certificaat (open universiteit) als resultaat.
- in mijn huidige woonplaats
2. Young professional traject bij een groot ICT-consultancy bedrijf.
- mogelijk na een maand al meewerken aan eerste project.
- al werkend leren.
- veel cursussen om je te verder te bekwamen (certificaten) en persoonlijk te ontwikkelen.
- salaris.
- je vliegt het hele land door.