Toon posts:

Xbox360 naar Pc monitor

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo!
Ik zou graag mijn xbox 360 op een pc monitor willen aansluiten alleen weet ik niet welke kabels ik precies nodig heb. Ik heb 2 pc monitors over mijn beschikking een met ingebouwde speakers en een zonder. Is het niet al voldoende om een hdmi naar dvi/vga kabel te hebben voor de monitor met speakers zodat ik en geluid en beeld heb? En hoe zou het anders op de andere monitor moeten?
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen!

Fornuis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommieW
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 21:17

TommieW

Numa numa.

Wat heb je zelf al gevonden? 't Is hier geen afhaalchinees waar je je vraag gewoon kan dumpen.
Via VGA/DVI ga je geen geluid krijgen.

1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
iPhone 13 Pro Max - Macbook Pro 16" M1 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Charles Nasi
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07:54
Voor de Xbox 360 is een zogenaamde VGA kabel te koop. Heb er in ieder geval eentje liggen (waar ik niks mee doe). Je zou er ook voor kunnen kiezen om een verloopje van hdmi vrouwtje - DVI mannetje te kopen, mocht je monitor dvi hebben.

Bij de VGA kabel zit een cinch naar tulp verloopje zodat je (als je monitor tulp-in heeft) je het geluid ook via je scherm kunt laten verlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Charles Nasi schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 10:40:
Voor de Xbox 360 is een zogenaamde VGA kabel te koop. Heb er in ieder geval eentje liggen (waar ik niks mee doe). Je zou er ook voor kunnen kiezen om een verloopje van hdmi vrouwtje - DVI mannetje te kopen, mocht je monitor dvi hebben.

Bij de VGA kabel zit een cinch naar tulp verloopje zodat je (als je monitor tulp-in heeft) je het geluid ook via je scherm kunt laten verlopen.
Dus voor de monitor met ingebouwde speakers is de vga kabel al genoeg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaBlack_NL
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-10 21:51
Verwijderd schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 11:05:
[...]

Dus voor de monitor met ingebouwde speakers is de vga kabel al genoeg?
Nee

Afbeeldingslocatie: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/d/d8/Xbox_360_VGA_cable.jpg

Je zult die witte en rode tulpstekkers nog ergens in moeten stoppen speakerset of mixamp ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
AlphaBlack_NL schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 11:08:
[...]

Nee

[afbeelding]

Je zult die witte en rode tulpstekkers nog ergens in moeten stoppen speakerset of mixamp ofzo.
In het beeldscherm zit alleen nog maar een 3.5mm ingang voor audio. Ik weet niet meer hoe hij heet maar ik had een dingetje gezien waar je de tulpstekkers in kon doen en dat dingetje kon weer in de 3.5mm ingang. Dan zouden deze kabel en dat dingetje wel kunnen voldoen neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seez
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 12:37
Bovenstaande kabel kan je voor +/- €6 incl. verzendkosten kopen bij bv. http://www.dx.com/p/gold-...length-82059#.U3SEEPl_vX8

Ik heb een officiële en onofficiële gebruikt, kwaliteit van beeld eb kabel was gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChokingHazard
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 07-10 23:13
Verwijderd schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 11:11:
[...]

In het beeldscherm zit alleen nog maar een 3.5mm ingang voor audio. Ik weet niet meer hoe hij heet maar ik had een dingetje gezien waar je de tulpstekkers in kon doen en dat dingetje kon weer in de 3.5mm ingang. Dan zouden deze kabel en dat dingetje wel kunnen voldoen neem ik aan?
Ja, de output vanuit de Xbox gaat dan via de tulpstekkers in de adapter, waardoor het geluid via de 3.5mm-jackplug naar je monitor gaat.

Ik geloof alleen niet dat de beeldkwaliteit via VGA echt heel denderend is..

Mijn Cardmarket-profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaBlack_NL
Verwijderd schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 11:11:
[...]

Dat zit voor zover ik weet nog bij deze VGA kabel. Ik kreeg jaren terug zoon blokje erbij :

Afbeeldingslocatie: https://www.shopping-headquarters.com/shop/pc/catalog/ctg%5C40645f.jpg
ChokingHazard schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 11:17:
[...]

Ik geloof alleen niet dat de beeldkwaliteit via VGA echt heel denderend is..
Valt reuze mee :) VGA doet gewoon 1080p en verschil met hdmi subtiel maar wel aanwezig omdat het een analoog signaal blijft. Heb mijn launch 360 nog steeds met VGA aan mijn HDTV hangen

[ Voor 25% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 15-05-2014 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
AlphaBlack_NL schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 11:19:
[...]

Dat zit voor zover ik weet nog bij deze VGA kabel. Ik kreeg jaren terug zoon blokje erbij :

[afbeelding]
Top, dus aan de vga kabel en het adaptertje zou ik genoeg moeten hebben om geluid en beeld te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaBlack_NL
ja :) zie dm trouwens ;)

[ Voor 66% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 15-05-2014 12:28 ]

Pagina: 1