Voor een projectje is mij aangeraden een Pico PSU te gebruiken. Nou ben ik zeker geen electricien of iets wat daar ook maar in de verste verte op lijkt. Nou ben ik ook niet thuis in de pico psu wereld dus het is feest. Nou ben ik benieuwd omdat je normaal een pico psu niet kan booten, zonder je moederbord te gebruiken. Nou heb ik een probleem, ik ga geen moederbord gebruiken. Maar wel 120+ mm fans. Nou is mijn vraag, is het mogelijk een normale powerswitch te gebruiken? Zoals deze of kan het alleen maar met een flipflop?
De componenten die op de picopsu worden aangesloten zijn 4x 120mm of 1x 200mm fans en eventueel nog een fancontroller(tje) en misschien een aantal led/ccfl strips. Qua vermogen zou ik het wel moeten redden met een picopsu, alleen nog met aansluiten van alles zit ik met probleempje(s).
Alvast bedankt!
Grtz ThaAresX
De componenten die op de picopsu worden aangesloten zijn 4x 120mm of 1x 200mm fans en eventueel nog een fancontroller(tje) en misschien een aantal led/ccfl strips. Qua vermogen zou ik het wel moeten redden met een picopsu, alleen nog met aansluiten van alles zit ik met probleempje(s).
Alvast bedankt!
Grtz ThaAresX