[UD] (Nog meer) Problemen met de client

Pagina: 1
Acties:

• _Gekkie_
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-03 18:27

_Gekkie_

And the cow said: Helloooooow?

Topicstarter
Aangezien ik geen zin heb om dit op het UD forum te plaatsen doe ik het hier maar...

Ik heb UD nog steeds draaien (op mn ouders' pctje >:) ) maar daar ga ik m nu ook afkicken denk ik... Dat gedoe met die client toch elke keer...

Als ik m nu opstart, krijg ik het onderstaand plaatje te zien, wanneer ik m wegklik, knalt ie er gelijk helemaal uit?!?! :?
Afbeeldingslocatie: http://www.iie.nl/~speele01/error.bmp

Ben ik de enige met dit probleem, of zijn er nog meer "slachtoffers" ?? Zo krijgt de UD client een nog slechtere naam dan ze nu al hebben! Ach ja, nu kan die pc zich tenminste weer volledig richten op OGR/ECC }:O

Gekkie is a proud member of TheBenny!

• brilsmurf
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-05 11:58
???
Lijkt erop dat het 'benchmark progje' dat kijkt welke netwerkkaart en processor e.d. je hebt hier niet functioneert,zo op het eerste gezicht

Verwijderd

Klopt,brilsmurf.

Ik heb het ook! Bij mij waarschijnlijk doordat ik mijn flaptop in het netwerk gehangen heb met een wel zeer vage netwerkkaart en de verbinding geshared is waardoor dat benchmarkprogje een beetje over zijn nek gaat.

UD blijft overigens wel gewoon draaien bij mij!!!

• brilsmurf
Heb even op messageboard gezocht en het schijnt inderdaad bij meer members op te treden de laatste dagen.
Waarschijnlijk heb je ook een abnormaal hoge score voor je netwerkkaart nu (vaak rond 45.000 a 47.000)
Bij een aantal mensen was het probleem verholpen nadat de workunit klaar en verstuurd was.
Ze zijn nu aan het uitzoeken waar de fout vandaan komt (onderling op het messageboard)

• 0rbit
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-05 13:55
Het is toch van de zotte dat de client crashed op zoiets nutteloos als een vergelijkende benchmark met een P4...

Ik ben geheel voldaan, dank u wel!

• _Gekkie_

_Gekkie_

Topicstarter
tjaap... ik zou dus wel willen kijken naar die score van mn netwerk kaart, maar de client crashed ook gelijk... rede dus om m te kicken en mn pc weer op een ander project te laten crunchen...

heb een tijdje echt gelooft in UD, maar na 3 herinstallaties (en dus 3 devices in mn list :( ) ga ik toch echt UD eraf kicken van al mn pc's ...

Verwijderd

waarom stoppen met UD? Lastig is 't niet, starten en draaien maar, heb d'r nix geen problemen mee. Ik kijk alleen of ik bij het afsluiten niet teveel werk verlies, meer ook niet.

• brilsmurf
Dat is ook mijn ervaring.Het maakte niet uit op wat voor computer ik het installeerde, AMD of Intel, snel of langzaam, win98, ME of 2000, het was gewoon installeren en draaien.
Alleen duurde in het begin een unit erg lang, maar dat is ook niet meer zo.

Bovendien saved hij nu om het procent (of zelfs half% heb ik gelezen) dus dat issue is ook grotendeels opgelost.

• _Gekkie_

_Gekkie_

Topicstarter
zo dacht ik ook altijd... tot voorkort... nu al die problemen zich ook bij mijn manifesteren. (unit die 140 uur bezig is en dan niet eens in de stats van mn pc voorkomt, dat probleem zoals hierboven genoemd, het niet saven (om de paar procent als die per % 2 a 3 uur doet, is voor mij nog net te traag) etc etc..)

Nee, sorry... maar anyone can look us up en zal zien dat we sinds het begin er aan meegedaan hebben (en zal ook zien, dat we nog s af en toe in de DPCH voorkomen) dus all is not lost!! Alleen mijn Ghz gaan zich ergens anders oprichten, gelukkig voor het antikanker onderzoek zijn er nog meer Dudes @ TheBenny ;)

Verwijderd

Voor de mensen die semi-actief willen helpen met de ontwikkeling van de client, is er het Alpha programma. Alpha downloads en er is een Alpha forum waar er zowaar naar je problemen geluisterd wordt.

Alleen voor serieus geinteresseerden, geen leechers :)

Zie http://forum.ud.com/, onderaan bij Alpha en Beta forum.

Leto
(ivo@ud.com)
Pagina: 1