Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Thomg
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14:17

Thomg

Aww yiss

Topicstarter
Na mijn goedkope oortjes de geest gegeven hebben, heb ik besloten nu wat meer mijn best te doen en eens te zoeken naar goede oortjes, de Xiaomi lijkt me het beste.

Nu kwam ik op deze site uit.
http://www.ibuygou.com/p-...rsion_brown-5708-eur.html

Ik vraag me af of deze legitiem is?
Namaakspul zie ik niet zo zitten.

Iemand ook een advies voor welke verzendmethode ik het beste kan gebruiken? Zitten vaak nog wat addertjes onder het gras.

• two
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 13:18

two

Thomg schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 23:36:
Na mijn goedkope oortjes de geest gegeven hebben, heb ik besloten nu wat meer mijn best te doen en eens te zoeken naar goede oortjes, de Xiaomi lijkt me het beste.

Nu kwam ik op deze site uit.
http://www.ibuygou.com/p-...rsion_brown-5708-eur.html

Ik vraag me af of deze legitiem is?
Namaakspul zie ik niet zo zitten.

Iemand ook een advies voor welke verzendmethode ik het beste kan gebruiken? Zitten vaak nog wat addertjes onder het gras.
Yup. Ibuygou is een reseller die alleen maar echte xiaomi phones verkoopt, en ook een aardige reputatie heeft opgebouwd.

Lijkt me sterk dat ze nep zijn. Ga er maar van uit dat het legitieme Xiaomi oortjes zijn.

Ibuygou zet trouwens op alle telefoons dat het mp3 spelers zijn van 25 USD, en voor 16 euro zou ik gewoon de goedkoopste pakken.

Signature

• Thomg

Thomg

Aww yiss

Topicstarter
mimang schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 23:38:
[...]

Yup. Ibuygou is een reseller die alleen maar echte xiaomi phones verkoopt, en ook een aardige reputatie heeft opgebouwd.

Lijkt me sterk dat ze nep zijn. Ga er maar van uit dat het legitieme Xiaomi oortjes zijn.

Ibuygou zet trouwens op alle telefoons dat het mp3 spelers zijn van 25 USD, en voor 16 euro zou ik gewoon de goedkoopste pakken.
Fijn om te horen!
Ik snap alleen de laatste alinea niet helemaal...

• two

two

Thomg schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 23:40:
[...]

Fijn om te horen!
Ik snap alleen de laatste alinea niet helemaal...
Vanwege douanekosten etc... Was wel een beetje nutteloos om toe te voegen trouwens :P

Ik zou gewoon de gratis verzendmethode nemen.

Signature

• Thomg

Thomg

Aww yiss

Topicstarter
mimang schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 23:40:
[...]

Vanwege douanekosten etc... Was wel een beetje nutteloos om toe te voegen trouwens :P

Ik zou gewoon de gratis verzendmethode nemen.
Ik doelde meer op de verzendtijd ;)

• two

two

Thomg schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 23:41:
[...]

Ik doelde meer op de verzendtijd ;)
Wat bedoel je? Wat is je vraag?

Het duurt ook echt 20-30 dagen.

Signature

• Squixx
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 13-11 10:48
Qua verzendtijd moet je met de gratis optie uitgaan van ~ 2-3 weken is mijn ervaring. Zou voor een aankoop van zo'n bedrag niet voor een duurdere verzend methode gaan. (als je t echt heel snel wil moet je dhl kiezen, mn mi2s was er 4 dagen naar verzending met DHL)

Zijn lekkere oortjes trouwens, zeker voor die prijs. Heb ze hier ook liggen voor gebruik icm mn Mi 2s =)

android since G1.

• Thomg

Thomg

Aww yiss

Topicstarter
coredalae schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 23:45:
Qua verzendtijd moet je met de gratis optie uitgaan van ~ 2-3 weken is mijn ervaring. Zou voor een aankoop van zo'n bedrag niet voor een duurdere verzend methode gaan. (als je t echt heel snel wil moet je dhl kiezen, mn mi2s was er 4 dagen naar verzending met DHL)

Zijn lekkere oortjes trouwens, zeker voor die prijs. Heb ze hier ook liggen voor gebruik icm mn Mi 2s =)
mimang schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 23:43:
[...]

Wat bedoel je? Wat is je vraag?

Het duurt ook echt 20-30 dagen.
Top, zo snel heb ik nog nooit antwoord op een vraag gehad _/-\o_

• two

two

Thomg schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 23:46:
[...]

[...]

Top, zo snel heb ik nog nooit antwoord op een vraag gehad _/-\o_
Kijk, mag wel een keer! Bij iemand die altijd te vinden is tussen OP's waar ik mezelf helemaal aan opvreet.

Ik heb het over Aankoopadvies / 1-dagstweakers

Signature

• Thomg

Thomg

Aww yiss

Topicstarter
Zucht, natuurlijk moet ik weer paypal betalen voor ik mijn logingegevens gegeven heb, poef 16.78€. ;w

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15:56

13art

Moderator Mobile
Hoe bedoel je precies? Je wilde ze toch kopen? Waarom is er dan nu opeens 16,78 weg?
Heb ze zelf overigens bij Xiaomiworld besteld, echter daar geen gratis verzendkosten.

Wat ik me nog wel afvroeg, officieel zou Xiaomi niet in Europa mogen verkopen en zeggen ze de enige officiële verkoper te zijn. Maar er zijn genoeg betrouwbare resellers, die ze verkopen voor dezelfde prijs als op de Xiaomi website. Lijkt me een beetje vreemd. Zou bijna gaan denken dat ze gewoon onofficieel via andere kanalen toch hun spullen buiten china, etc aan de man brengen.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Pagina: 1