Toon posts:

Wijziging User Review - Zeeheldin Tarqe

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
http://tweakers.net/aanbod/663373/nintendo-ds-lite-wit.html

Een aantal dagen geleden heb ik een Nintendo DS te koop aangeboden. Binnen enkele uren kreeg ik reacties van potentiele kopers. Onder anderen van Tarqe. In mijn beleving waren wij via DM de voorwaardes van de koop aan het onderhandelen, zoals verzenden of ophalen. Ik heb nog helemaal geen toezegging gedaan over een overeenkomst. Tarqe vroeg om extra foto’s om het toestel beter te kunnen beoordelen en een foto van de kassabon. Dat is uiteraard zijn goed recht als koper en alleen maar goed. Te gelijker tijd had ik nog een andere potentiele koper wie meteen DM’de: ik ga akkoord met de prijs, verzendkosten delen wij, ik maak het geld over, verzend jij het pakje maar. Deze koper wekte meteen ook meer vertrouwen door zich professioneel op te stellen.

Ik heb dus voor de makkelijkste koper gekozen. Beide kopers heb ik tegelijker tijd DM’s gestuurd. Tenslotte werk ik en kan niet altijd meteen op een bericht reageren. Daarom beantwoord ik ze alle tegelijker tijd, als ik er tijd voor heb.

Om het leed voor Tarqe te verzachten heb ik nog een DM gestuurd met de suggestie om op marktplaats te kijken, er zijn genoeg Nintendo D S te koop.

Nu heb ik dus een erg negatieve recensie van Tarqe ontvangen waar ik het dus helemaal niet mee eens ben. Ik heb alle DM’s dezelfde dag beantwoord, en geen toezeggingen gemaakt.
Ik wil ook graag in toekomst gebruik maken van de V&A service van tweakers en ben van zo een overtrokken reactie en recensie dus niet gediend. Persoonlijk verkoop en koop ik best veel via verschillende platformen, maar heb zoiets echt nog nooit mee gemaakt.

Ik wil dus heel graag dat de recensie verwijderd word. Voor mijn gevoel gaat het hierbij om persoonlijke teleurstelling en niet om een slechte deal of slechte ware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titan
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 06-10 10:38
Zeeheldin, je kan wel schreeuwen van de daken. Je heb het gewoon vies gespeeld punt uit.
Ik vraag meerdere malen om een foto omdat ik de ds wil kopen. Vervolgens laat jij een dag niks van je horen en reageer je de dag later met ja hij is verkocht. Allemaal leuke praatjes met van zo gaat het in de economische wereld. Maar zo gaat het niet hier dat weet je zelf ook, of nu dan ook als je hier pas net begint. Het was bedoeld voor een verjaardag vrijdag maar daar mag ik nu naar fluiten omdat u niet op tijd kan laten weten hoe de stand van zaken is.

maandag 12 mei 2014 16:13 vraag ik de 2e keer om foto's
dinsdag 13 mei 2014 10:42 vraag ik nogmaals naar u reactie
dinsdag 13 mei 2014 22:30 ja hij is verkocht sorry.

u zegt wel wie het eerste reageert of snelst betaald maar als u niks laat horen is het niet echt eerlijk naar mij. Dus ik vind mijn reactie terecht. U laat niks horen en komt dan vervolgens met hij is verkocht kijk maar verder op marktplaats.

Groeten
Tarqe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Maar dan kun je "Voldoet aan beschrijving" en "Aflvering" toch niet beoordelen?
Tarqe, ik heb hier ook echt geen zin in en tijd voor.

Topic kan gesloten worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:27

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Ik heb de DM conversatie bekeken en daar komt toch een ander beeld uit dat Zeeheldin beschrijft. Korte samenvatting:

11 mei
22:45 Targe vraagt of de DS er nog is

12 mei
00:07 Tweaker#2 vraagt of de DS er nog is
14:33 Targe vraagt of de DS er nog is
15:55 Zeeheldin meldt aan beide Tweakers door dat de DS er nog is.
15:57 Tarqe vraag om foto's
16:09 Tweaker#2 doet een prijsvoorstel.
16:13 Targe vraagt nogmaals om foto's
21:30 Zeeheldin gaat akkoord met voorstel Tweaker#2

13 mei
22:30 Zeeheldin meldt aan Targe dat hij verkocht is.

Dus, Zeeheldin, waarom reageer je wel op de DM van de Tweaker#2 maar niet op de vragen van Targe? Daarnaast was Targe de eerste die op de advertentie reageerde, dan is het wel zo netjes om hem de eerste keus te laten. Je kon om 21:30 wel naar de andere tweaker reageren, dus waarom niet even een reactie naar Targe inzake de foto's?

Je hebt duidelijk nagelaten te communiceren, en laat communicatie nou net een onderdeel zijn van de user review. Ik zie dus geen enkele reden om de review van Targe te verwijderen. Wel zal ik de beoordelingen voor "voldoet aan beschrijving" en "aflevering" verwijderen,

[ Voor 10% gewijzigd door Microkid op 15-05-2014 07:20 ]

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titan
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 06-10 10:38
Beste microkid,

Bedankt voor het inzien van het probleem en ik vind jammer dat het zo moest gaan.

Beste zeeheldin ik vind het wel jammer dat als ik eenmaal reageer je gelijk toegeeft en zegt sluit maar. Weer allemaal onnodig. Ik hoop dat je hier van Leert en het meeneemt in je volgende advertenties.

Voldoet aan beschrijving, en aflevering had ik inderdaad blanco kunnen laten maar wist niet dat het kon. Dacht dat het vereist was alle 3 aan te vinken.

Bedankt voor de moeite microkid!

Let op:
Let op: dit topic is alleen bedoeld om beide partijen bij elkaar te brengen. Het is dus niet toegestaan te reageren in topics waar je zelf geen partij bent. Dergelijke reacties worden verwijderd en indien nodig volgen er sancties in de vorm van een tijdelijke ban.