Toon posts:

Mechwarrior 4

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Man, wat heb ik een SPIJT dat ik hem NIET eerder gekocht heb.
Ik was al blij met het derde deel van de saga. Maar nu ik het vierde deel gespeeld heb, wil ik niets anders. Zo gaaf!
Iemand die dit spel interessant vindt? *D
I give it two *straight* thumbs up!

Verwijderd

<<SPIELERIJ

of hoe de hell je dat ook doet..

/onzin btw >:) :P

Verwijderd

moved naar spielerij ..

Verwijderd

Mechwarrior 4 is idd een kewl spelleke :)

Al heel lang niet meer gespeeld, ga em gelik weer installeren

Verwijderd

Ik vonnem hardstikke rulen tot de 6de missie waar ik niet voorbij kwam... hek al eerder een topic over geopend... maar dies nu dus weg.

Ik weet niet hoe ver je nu bent maar als je die al hebt uitgespeeld kan je hier dan ff precies posten hoe je dat dan gedaan hebt?

Greetz

Verwijderd

Er zitten een paar erg leuke singleplayer missies in, jammer dat het spel zo kort is.

En dat de wapens en mechs te ongebalanceerd zijn dat zorgt ervoor dat het spel in multiplayer niet zo leuk is als bijv Starsiege.

• Acolyte57
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-01 23:41

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

Ongebalanceerd? De mechs zijn nu voor het eerst juist WEL enigszins gebalanceerd, in MW2 en MW3 was het helemaal een ramp. Dan kon je de mech lab echt _afschuwelijk_ misbruiken.

Er moeten echter meer servers komen die de assault mechs verbieden; het is kut om altijd tegen dezelfde mechs te spelen.

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

Pagina: 1