Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxx
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-05 12:47

Luxx

Hijs nu het zeil gezwind...

Topicstarter
de PC van m'n oom is in gebouwd in een Antec Sonata case, (ik weet niet zeker of het een sonata proto, of sonata III 500 is, foto's lijken 'identiek'.) met zo'n prachtig slotje voor het zijpaneel... Natuurlijk zit deze op slot, en de sleutel is nergens. Nu moet er getweakt worden, maar zelfs met wat fanatiek trekken lukt het me niet hem open te krijgen, en voordat ik hem ga beschadigen:
  • Is er een truukje, of andere manier om hem open te krijgen zonder hem zwaar te beschadigen
  • zijn deze sleutels min of meer universeel, en zoja, is er een tweaker die er een over heeft / te leen heeft?

HYEHEHEHEEHHEEHee, hier had iets zinnigs kunnen staan, maar dat is niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Het ziet er zo uit als een heel erg standaard slotje die op bijna iedere kast met een slotje wel wordt gebruikt. Ik denk dat als je even in V&A neust of er een advertentie plaatst iemand je daar wel kan helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oulewappeur
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 27-07 06:36

Oulewappeur

OmNomNom

Lijkt op een zelfde soort sleutel als ook bij sommige kensingtonsloten gebruikt wordt... Misschien dat je daar is voor kunt kijken?

[ Voor 3% gewijzigd door Oulewappeur op 14-05-2014 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjants
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
kon dat ook niet met een opengeknipte closetrol?

We worden allemaal geconfronteerd met een reeks grootse kansen, op schitterende wijze vermomd als onoplosbare problemen. (John W. Gardner)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biersteker
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 29-07 17:57
Je bent niet de enige.

Originally, a hacker was someone who makes furniture with an axe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hydrargyrum
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19-09-2024
Als ik het goed zie is dat een sleutel die ik op dit moment aan mijn sleutelbos heb hangen. Bij mij komt die sleutel van een keyswitch af, ik zal even zoeken of ik hem kan vinden.
http://www.conrad.nl/ce/n...n-1-x-90-1-stuks?ref=list
Zoiets is het, maar niet precies dezelfde. Als je me even een pm stuurt kunnen we misschien wat regelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casejunky
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 13-07 19:40
buh heb net een hele bos van die sleutels (15 verschillende) van die dingen bij het grofvuil geflikkerd

wist niet dat iemand ooit nog die dingen gebruikte ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 454358

Als het met een papiertje of schroevendraaier niet lukt, kun je die dingen ook makkelijk openboren.
Vaak is het gemaakt van heel erg slap ijzer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxx
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-05 12:47

Luxx

Hijs nu het zeil gezwind...

Topicstarter
TERW_DAN schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 20:45:
Het ziet er zo uit als een heel erg standaard slotje die op bijna iedere kast met een slotje wel wordt gebruikt. Ik denk dat als je even in V&A neust of er een advertentie plaatst iemand je daar wel kan helpen.
Na een advertentie veel reacties gekregen. Goed idee!

Alle tweakers die aangeboden hebben te helpen bedankt, als ik een sleutelhandel had willen beginnen had ik zo tientallen gratis sleutels kunnen krijgen. Fijn om deel te zijn van zo'n behulpzame community!

[ Voor 5% gewijzigd door Luxx op 16-05-2014 18:19 ]

HYEHEHEHEEHHEEHee, hier had iets zinnigs kunnen staan, maar dat is niet.

Pagina: 1