Mini ITX kast gezocht

Pagina: 1
Acties:

• Daftman380
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22-02 17:01
Ik zoek voor mijn HTPC een kastje (momenteel van hout gemaakt...) Nu werkt het beestje prima, maar de bovenkant is nog open en afwerking is lastig. Daarom zou ik graag een kastje kopen erbij.

Ik heb een Pico PSU dus een voeding is echt niet nodig (moeilijk te vinden mini itx kastjes zonder voeding)
Moederbord is een POV ION 330

Ik zou het graag onder de 50 of zelfs 40 euro houden. Het mag absoluut geen tower zijn. Ik heb een ssd schijf erbij en de kast mag echt minimaal zijn.

Ik heb als eens even zitten kijken in de pricewatch maar ligt het aan mij of zijn er geen lage/lege kastjes voor mini ITX, zonder PSU(kostentechnisch en qua formaat zou dat toch moeten schelen?)

• timal
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 25-11-2025

timal

hey

pricewatch: Silverstone Milo ML05B misschien?
EDIT: toch niet, ik lees net pas dat je een al PicoPSU hebt en dus geen SFX. Ik kan zo snel ook even niets vinden. Mocht ik toch wat zien hoor je het wel.

[ Voor 36% gewijzigd door timal op 14-05-2014 18:37 . Reden: Oeps! ]

• Daftman380
Hey Timal, ik denk dat de missie om te kijken naar een goedkope kast zonder voeding een hopeloze missie is. Binnenkort staat er dus een pico psu in de vraag en aanbod ;)

Jouw optie heb ik zeker bekeken maar toen bedacht ik me ineens een belangrijk punt wat ik glad vergeten was. Mijn TV staat op een voet en de kast zou perfect zijn als hij deels onder de tv kan geschoven worden. maximale hoogte is dan helaas wel 95mm. Met die eigenschappen kwam ik al terecht bij de volgende kast:
pricewatch: Compucase 8K01

Verdere voorstellen sta ik absoluut voor open!

• marcop23
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
Heb je al naar de Mini-Box M350 gekeken? Die is hier jammer genoeg iets duurder dan eigenlijk nodig, maar het is niet veel meer dan €40 en het is een minimale kast, voor een mITX bordje met picopsu en ssd.

Hier is die in NL te koop:
http://www.logicsupply.nl/cases/mini-pc-cases/m350/

• Daftman380
Ook een mooi en subtiel ding, maar idd met verzendkosten komt hij al over de 50 eu :) Misschien toch maar iets minder vasthouden aan die 50 euro :P Of tóch voor de Silverstone Milo ML05B gaan. Ik vind die er namelijk toch ook echt wel lekker uitzien en qua functionaliteit is die best goed.

[ Voor 58% gewijzigd door Daftman380 op 14-05-2014 22:20 ]

• Rrob
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19:22
pricewatch: Chieftec IX-01B-OP

klein en goedkoop, heeft alleen geen poorten aan de voorkant

• Daftman380
ZO! Dat is inderdaad precies wat ik zoek! En voor dat geld durf ik ook nog wel een sleufje erin te slijpen om een usb poort aan de voorkant/bovenkant te maken.

Bedankt!
Pagina: 1