Ik heb een Medion Akoya S4216 met een kapot beeldscherm maar het lukt me niet om het scherm er uit te halen want ik kan helaas geen schroeven vinden. Er zitten geen dopjes bij het scherm.
Allereerst welkom op het forum
Vaak zit de bezel (de plastic rand ) dan vastgetaped en vastgeklikt. Ik kan je nu al vertellen dat het erg tegen je gevoel in gaat om deze bezel los te maken. Je hebt namelijk het gevoel dat je het kapot maakt
Ik wacht altijd tot mijn nagels lang genoeg zijn om goed tussen de rand te komen om de bezel los te klikken.
Op deze manier krijg je geen schade.
Met plastic gereedschap als dit kun je ook beschadigingen voorkomen.
PS. Probeer op tweakers te laten zien dat je druk aan het google'n bent geweest en post foto's zodat andere gebruikers niet alles eerst voor jou moeten opzoeken.
succes
Vaak zit de bezel (de plastic rand ) dan vastgetaped en vastgeklikt. Ik kan je nu al vertellen dat het erg tegen je gevoel in gaat om deze bezel los te maken. Je hebt namelijk het gevoel dat je het kapot maakt
Ik wacht altijd tot mijn nagels lang genoeg zijn om goed tussen de rand te komen om de bezel los te klikken.
PS. Probeer op tweakers te laten zien dat je druk aan het google'n bent geweest en post foto's zodat andere gebruikers niet alles eerst voor jou moeten opzoeken.
succes
[ Voor 10% gewijzigd door gekke-gerrit op 14-05-2014 17:37 ]
Heey bedankt.gekke-gerrit schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 17:36:
Allereerst welkom op het forum![]()
Vaak zit de bezel (de plastic rand ) dan vastgetaped en vastgeklikt. Ik kan je nu al vertellen dat het erg tegen je gevoel in gaat om deze bezel los te maken. Je hebt namelijk het gevoel dat je het kapot maakt![]()
Ik wacht altijd tot mijn nagels lang genoeg zijn om goed tussen de rand te komen om de bezel los te klikken.Op deze manier krijg je geen schade.
succes
Het is gelukt (maar het heeft me wel mn nagels gekost
Mooi om te horen!
[ Voor 87% gewijzigd door gekke-gerrit op 14-05-2014 19:21 ]