Hallo tweakers,
Enig advies gevraagd:
Ik heb net de best buy guide gevolgd en voor het eerst in jaren zelf een pc gebouwd. Dit lijkt goed gelukt. Ik weet echter niet goed of ik de bios zou upgraden of niet. Aan de ene kant wordt verteld dat je altijd best de laatste versie van een bios draait maar aan de andere kant zeggen ze zelf op hun website dat je wat werkt niet noodzakelijk moet verbeteren
(Waarschuwing:
Omdat BIOS flashen niet zonder risico's is, en je hebt met de huidige BIOS geen problemen, dan adviseren wij u de BIOS niet te flashen. Als u de BIOS wilt flashen, doe dit dan voorzichtig. Verkeerd flashen kan lijden tot systeem problemen.)
Ik herinner mij van vroeger dat flashen inderdaad mis kan gaan dus zoek ik nu wat raad of een flash nuttig of nodig is
Mijn systeem:
Gigabyte G1.Sniper B5 Huidige bios F4 meest nieuwe te vinden: F6
Intel Core i5 4570 Boxed
Gigabyte GV-R929OC-4GD
Seagate Barracuda 7200.14 ST2000DM001, 2TB
Gelid Solutions Tranquillo Rev.2
Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU
Cooler Master VS V550S
Crucial M500 2,5" 240GB
Alvast bedankt.
Enig advies gevraagd:
Ik heb net de best buy guide gevolgd en voor het eerst in jaren zelf een pc gebouwd. Dit lijkt goed gelukt. Ik weet echter niet goed of ik de bios zou upgraden of niet. Aan de ene kant wordt verteld dat je altijd best de laatste versie van een bios draait maar aan de andere kant zeggen ze zelf op hun website dat je wat werkt niet noodzakelijk moet verbeteren
(Waarschuwing:
Omdat BIOS flashen niet zonder risico's is, en je hebt met de huidige BIOS geen problemen, dan adviseren wij u de BIOS niet te flashen. Als u de BIOS wilt flashen, doe dit dan voorzichtig. Verkeerd flashen kan lijden tot systeem problemen.)
Ik herinner mij van vroeger dat flashen inderdaad mis kan gaan dus zoek ik nu wat raad of een flash nuttig of nodig is
Mijn systeem:
Gigabyte G1.Sniper B5 Huidige bios F4 meest nieuwe te vinden: F6
Intel Core i5 4570 Boxed
Gigabyte GV-R929OC-4GD
Seagate Barracuda 7200.14 ST2000DM001, 2TB
Gelid Solutions Tranquillo Rev.2
Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU
Cooler Master VS V550S
Crucial M500 2,5" 240GB
Alvast bedankt.