Onyko TX-NR616 aansluiten met logitech x 540

Pagina: 1
Acties:

• Reconhell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21-10-2018
www.nl.onkyo.com/downloads/2/0/6/7/6/Manual_TX-NR616_Nl.pdf

Dit is de manual.

Ik wil mijn Logitech X540 speakers erop aansluiten zodat ik alvast wat met de functionaliteiten om kan gaan als mijn echte speaker set komt over 2 weken.

Ik heb dmv zo'n kabel:
http://computerpirates.co..._content=discardeddefault

Aangesloten op de volume controller van X 540 Logitech en daaraan zit een RCA female connectie die overgaat naar een male RCA connectie die in mijn receiver gaat, op uitgang ZONE 2.

HDMI op OUT MAIN naar videokaart gtx 570, aangesloten.. Windows ziet receiver in sound settings. Als default playback device ingesteld... prima..
Al klik ik zone 2 op de remote controll veranderd niks op de OSD. hij blijft op PC, tv of wat dan ook staan.
Heb geen audio dus, geprobeer de kabels op TV uitgang aan te sluiten van de receiver en op met remote TV gedaan.. geen audio...

volume staat op 40 en Logitech half volume.

Waarom werkt het niet??

EDIT:
Als ik naar nvidia control panel ga setup digital audio
staat er: DVI1: panasonic tv (dat is mijn DVI-> HDMI kabel die van videokaart naar TV gaat.
HDMI: No audio capable devices staat er....

Komt omdat ik die DVI-HDMI kabel gebruik naar mijn tv? (receiver is op main hdmi out op videokaart aangesloten) (heb nog geen 2 hdmi kabels..)

[ Voor 13% gewijzigd door Reconhell op 14-05-2014 16:44 ]

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:15

Jag

Receiver als middelpunt gebruiken. Dus van pc naar receiver met hdmi, en dan van receiver naar tv met hdmi. De logitech set zou ik op de pre outs aansluiten van de fronts als je die hebt. Anders gewoon even wachten tot je je echte speakers krijgt, of logitech rechtstreeks op computer want je hebt er op zich niks aan om het via je receiver te laten lopen.

• Reconhell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21-10-2018
Zoals aangegeven heb ik dit ook gedaan, alleen de hdmi kabel in kwestie van pc naar tv is DVI--> HDMI.
Of bedoel je dat ik zowiezo NOG 1 extra hdmi kabel nodig heb van receiver naar TV?
Pre outs van de fronts oke dat is echt mumbojumbo voor mij haha.

Nee oke dat dacht ik al maar het was even voor de gein er mee spelen. in de tussentijd.. leren gebruiken enz.

OK ik weet het ook niet meer confusing as shit xD wacht wel op mijn echte speakers

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:15

Jag

Haha nee je moet van pc naar receiver, en dan van receiver naar de tv. Maar dan moet je wel een hdmi uitgang op je pc hebben :).

Als je alleen maar dvi uit hebt, moet je idd rechtstreeks van pc naar tv gaan. En dan een digitale uitgang voor het geluid gebruiken, optisch of coaxiaal. En dat in je receiver steken.

We kunnen je evt helpen met welke uitgang en welke kabels je nodig hebt. Maar ik zou idd even wachten tot je je uiteindelijke speakers hebt, scheelt je gedoe.