Ik heb hier een exchange 2013 omgeving multi tenant opgezet. Adresboek scheiding gedaan via policy's etc en dit functioneert allemaal prima. Mailboxen zijn linked mailboxen vanuit aparte klantdomeinen.
Wat ik niet voor elkaar krijg is het public folder gedeelte. Dit heb ik eigenlijk alleen nodig om een algemeen adresboek te kunnen bieden.
Ik heb een "public folder mailbox" + 1 daadwerkelijke public folder. Deze krijg ik niet zichtbaar binnen outlook voor deze specifieke klantomgeving. Ik heb de "public folder mailbox" met onderstaande commando toegevoegd aan een test mailbox: set-mailbox -DefaultPublicFolderMailbox, maar dat is het nog niet helemaal.
Heeft iemand hier ervaring mee hoe dit te configureren?
Uiteraard al helemaal wezenloos gezocht met google, maar kom er niet uit.
Wat ik niet voor elkaar krijg is het public folder gedeelte. Dit heb ik eigenlijk alleen nodig om een algemeen adresboek te kunnen bieden.
Ik heb een "public folder mailbox" + 1 daadwerkelijke public folder. Deze krijg ik niet zichtbaar binnen outlook voor deze specifieke klantomgeving. Ik heb de "public folder mailbox" met onderstaande commando toegevoegd aan een test mailbox: set-mailbox -DefaultPublicFolderMailbox, maar dat is het nog niet helemaal.
Heeft iemand hier ervaring mee hoe dit te configureren?
Uiteraard al helemaal wezenloos gezocht met google, maar kom er niet uit.