Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

HTC One review: foto's kaduuk

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste moderators,

Lang verhaal kort: mag ik in alle nederigheid vragen om een backup van mijn HTC One review, zoals deze bijvoorbeeld gisteren avond online stond?

Toelichting: dankzij de vele clicks kwam ik er vanochtend achter dat mijn bandbreedte bij Photobucket is overschreven. In alle stress geprobeerd alle foto's te migreren naar mijn nieuwe Tweakers foto album en de links om te zetten, maar ik moet werken dus kan het nu niet fatsoenlijk oplossen. Resultaat: een deel is omgezet en een deel niet. Als quick fix heb ik nu mijn Photobucket account een upgrade gegeven, maar omdat ik al een deel heb omgezet is het nu een mix van verschillende grootte foto's. Dat doet enorme afbreuk aan de review!
Als jullie een backup kunnen geven zou ik daar erg dankbaar voor zijn! Dan kan ik het nu terugzetten en later op mijn gemak alles omhangen.

Alvast heel erg bedankt.

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-11 08:58

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Aangezien dit iets is voor de devvers en zij zelden hier in SM kijken, schop ik het even naar een van hun eigen fora. :)

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:20

crisp

Devver

Pixelated

Je hebt weer mail ;)

Intentionally left blank