Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Sony Xperia Z2: kleine wijzigingen maken verschil

Pagina: 1
Acties:

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 21:52
reviews: Sony Xperia Z2: kleine wijzigingen maken verschil
Bij onderstaande voorbeelden zijn de Manual-foto's bijvoorbeeld op iso 800 genomen terwijl de Superior Auto-foto's met iso 3200 gemaakt zijn. Dat levert weliswaar meer ruis op, maar tegelijk zijn de foto's beter belicht en worden langere sluitertijden gebruikt, waardoor foto's minder snel bewogen zullen zijn.
Ik heb weinig verstand van foto's, maar dit zijn toch juist kortere sluitertijden?

• WoutF
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-11 22:01

WoutF

Hoofdredacteur
8)7 stimmt en gefixt.

[ Voor 9% gewijzigd door WoutF op 14-05-2014 08:56 ]

• Arie De Ruiter
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 16-11 05:01
In de review wordt gesteld;''en foto's en filmpjes maken tijdens snorkelen moet ook geen probleem zijn" maar in de opstartgids wordt aangegeven dat de telefoon niet bestand is tegen zout water. Je zou dus wel met de telefoon kunnen snorkelen in zoet water maar in zout water dus niet.

[ Voor 27% gewijzigd door Arie De Ruiter op 14-05-2014 10:23 ]

• WoutF
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-11 22:01

WoutF

Hoofdredacteur
Arie De Ruiter schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 10:19:
In de review wordt gesteld;''en foto's en filmpjes maken tijdens snorkelen moet ook geen probleem zijn" maar in de opstartgids wordt aangegeven dat de telefoon niet bestand is tegen zout water. Je zou dus wel met de telefoon kunnen snorkelen in zoet water maar in zout water dus niet.
Goed punt. Ik heb overigens genoeg verhalen gehoord van mensen (inclusief Sony medewerkers) die met hun telefoon zijn gaan snorkelen en in zout water hebben gefilmd. En zolang je hem achteraf afspoelt zal dat ook denk ik geen problemen opleveren. Maar je hebt helemaal gelijk, volgens Sony mag het niet, dus ik heb de tekst aangepast.