[V&A] Views op advertentiebeheer

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exepti0n
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Ik merk dat ik regelmatig het aantal views van mijn advertenties bekijk om te zien of er nog wat belangstelling voor is.

Helaas is dit alleen mogelijk via de V&A link (Enkel mijn 5 meest recente advertenties) of ik moet elke advertentie apart bekijken.

Is het mogelijk om een extra kolom bij advertentiebeheer onder "Actieve advertenties" te maken waar deze data getoond wordt?

Volvo XC40 SMSR Plus (MY24)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-09 12:13
Ik wilde graag deze feature voorstellen, maar dat was in 2014 ook al eens gedaan. Subtiel kickje dan maar :+

Case:
Als je op "Vraag en Aanbod" klikt, zie je van je laatste 4-ish advertenties het aantal views. Klik je door naar "advertentiebeheer", dan zie je helemaal geen views meer. Om nu de views van je andere advertenties te zien, moet je doorklikken naar iedere advertentie apart. Da's niet handig.... Vandaar de vraag of het mogelijk is om het aantal views in "advertentiebeheer" op te nemen.

Sometimes you need to plan for coincidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomcat76
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 12-09 06:40
Wil hier ook graag voor stemmen.

Een lage viewcount kan gewoon desinteresse aantonen, maar kan evengoed betekenen dat ik het product niet goed (of niet goed genoeg) voorstel. Dan kan ik daar gepast op reageren door de advertentie aan te passen.

Doorklikken naar de individuele advertenties is momenteel de enige mogelijkheid, maar dan gaat de counter telkens met 1 eenheid omhoog. Dat geeft op den duur een vertekend beeld.

Momenteel is er op Advertentiebeheer een kolom die de locatie weergeeft, maar deze lijkt mij overbodig omdat die de woonplaats van de ingelogde persoon toont (in mijn geval ikzelf) gevolgd door de afstand die — ongelooflijk maar waar — 0,0 km is. Deze kolom zou kunnen vervangen worden door een viewcount.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheOmen
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19-09 17:28
[had een topic report moeten zijn]

[ Voor 52% gewijzigd door TheOmen op 27-08-2024 14:28 ]

Running is nothing more than a series of arguments between the part of your brain that wants to stop and the part that wants to keep going.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomcat76
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 12-09 06:40
Het leek mij overkill om een nieuwe te starten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-09 12:44
Dat een viewcounter een stuk nuttiger is dan je eigen locatie ben ik helemaal met jullie eens ;) Momenteel richten we ons op het verbeteren van andere onderdelen van Tweakers, maar mocht advertentiebeheer een keertje onder handen genomen worden, dan nemen we dit zeker mee. Dat zal helaas niet op korte termijn zijn.
Pagina: 1