Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste mede-Tweakers,

De afgelopen week is mij een vervelend probleem voorgekomen, namelijk de volgende foutmelding:
Afbeeldingslocatie: https://www.dropbox.com/s/jnvgvw9e9y2juy8/IMG_20140513_204517.jpg
Internet is snel genoeg om de content van Netflix te kunnen laden (trailers op iTunes spelen probleemloos af)
Op andere apparaten (iPad, Nexus 4, Internet) werkt Netflix zonder problemen.
Ik heb ook alle accounts afgemeld etc.
Ook op Google kon ik niets hierover vinden
Ik hoop dat hier een oplossing voor is
Groetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

De eerste "oplossing" die mij zo te binnen schiet is het bellen van de Netflix helpdesk, die zullen sneller een oorzaak kunnen vinden en een oplossing kunnen bieden.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axewi
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 16:47
Ik heb dit af en toe wanneer de apple tv lange tijd niet opnieuw opgestart is.
Bij mij is een herstart voldoende. Heb je dat al geprobeerd?
Heeft het voorheen wel gewerkt? heb je al gekeken voor nieuwe firmware?

Als de lat te hoog ligt kun je er nog altijd onderdoor lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Gebruik je een proxyservice (om de US Netflix te kunnen bekijken) waarvan de trial inmiddels is verlopen?

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Axewi schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 14:14:
Ik heb dit af en toe wanneer de apple tv lange tijd niet opnieuw opgestart is.
Bij mij is een herstart voldoende. Heb je dat al geprobeerd?
Heeft het voorheen wel gewerkt? heb je al gekeken voor nieuwe firmware?
Firmware was bijgewerkt, herstart werkt ook niet, fabrieksinstellingen herstellen idem. Tot twee weken geleden werkte het tot behoren...
Glashelder schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 14:40:
Gebruik je een proxyservice (om de US Netflix te kunnen bekijken) waarvan de trial inmiddels is verlopen?
Nope..
hardware-lover schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 14:11:
De eerste "oplossing" die mij zo te binnen schiet is het bellen van de Netflix helpdesk, die zullen sneller een oorzaak kunnen vinden en een oplossing kunnen bieden.
Ga ik proberen!
Ik hou jullie op de hoogte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pawek
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09 09:19
Ik ben wel benieuwd, ik heb namelijk sinds een tijdje exact hetzelfde probleem! Had je al contact gehad met Netflix?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook hier het hierboven beschreven probleem. Netflix doet het overal behalve op de tv via apple tv. De tv zou het probleem kunnen zijn hoewel de trailers en youtube wel gewoon werken. Vandaag contact gehad met Netflix en die verwijzen door naar de ISP omdat het aan de streaming zou liggen. Bij kpn doen ze niks en verwijzen ze naar een externe helpdienst.
Ben benieuwd of Janberg al een oplossing heeft gevonden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pawek
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09 09:19
Dit loste mijn probleem op:

Probeer de titel opnieuw af te spelen nadat je je Apple TV opnieuw hebt opgestart
Nadat de Apple TV opnieuw is gestart, moet je je mogelijk af- en weer aanmelden bij je Netflix-account als je nog altijd een foutmelding ziet wanneer je de app start of wanneer je een titel afspeelt.

Start de Netflix-app. Als er een fout optreedt wanneer je de app start:
  • Druk op de afstandsbediening van de Apple TV op de knop Afspelen (Play) terwijl de fout op het scherm wordt weergegeven.
  • Selecteer Deactiveren/Afmelden (Deactivate/Sign Out).
  • Voer nadat je bent afgemeld je aanmeldingsgegevens van Netflix in om je weer aan te melden bij Netflix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjaspers23
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-08 14:15
Ik heb dit probleem nu ook al enkele dagen (alleen op mijn apple tv) en heb het nog steeds niet op kunnen lossen.

Als ik probeer te doen wat Pawek schrijft, krijg ik alleen een bevestigingstoon wanneer ik op de play/pauze knop druk, maar gebeurt er verder niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-09 11:43
Ik heb het probleem ook al eventjes met mn 2e generatie; op al mijn andere devices doet netflix het wel (iPad, XBox360 oa). De melding:
Netflix is momenteel niet beschikbaar. Probeer het later opnieuw.
De playknop indrukken doet hier ook bar weinig. Rebooten doet ook niets.
Ik heb de laatste firmware geinstalleerd; Herstel alle instellingen gedaan, fabrieksinstellingen terug gezet, maar beide zonder succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo
is er bekend hoe dit probleem opgelost kan worden?
hoor het graag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
  • Laatst online: 01-09 11:43
Ik heb afaik op netflix.com bij mijn accountinstellingen op 'afmelden op alle apparaten' gedrukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De mijne gaf geen melding terug, maar kwam niet voorbij het "Verbinding maken" scherm.
ravenger schreef op maandag 17 november 2014 @ 09:14:
Ik heb afaik op netflix.com bij mijn accountinstellingen op 'afmelden op alle apparaten' gedrukt.
Heeft voor mijn 2e generatie Apple TV gewerkt (heb er ook nog de stekker uit gehad).
Thx Ravenger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exact hetzelfde probleem hier. Heb er een aantal dagen geleden een topic over gestart. De Apple TV (3e generatie) kan geen verbinding maken met Netflix. Apple tv terug Nasr fabrieksinstellingen lost het probleem op. Dan gaat het weer even goed. Maar na een paar dagen hetzelfde liedje. Op alle andere apparaten (iPhone, iPad) werkt Netflix prima. Ook streamen naar Apple tv werkt goed. Wat me wel opvalt is dat de Apple remote app niet werkt sinds ik bij KPN zit. Ik vind het erg vervelend allemaal. Als dit zo blijft ga ik maar terug naar mijn oude ISP denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coach4All
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-09 10:26

Coach4All

I'm a Coach 4 All

Verwijderd schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 09:32:
Wat me wel opvalt is dat de Apple remote app niet werkt sinds ik bij KPN zit.
Al een keer de remote opnieuw ingesteld? Waarschijnlijk probeert hij nog via het oude IP te communiceren...

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het IP is hetzelfde gebleven. Telkens als ik de Apple TV opnieuw reset, dan krijgt hij hetzelfde IP adres.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kroegtijger
  • Laatst online: 13-09 14:14
Verwijderd schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 11:05:
Het IP is hetzelfde gebleven. Telkens als ik de Apple TV opnieuw reset, dan krijgt hij hetzelfde IP adres.
Je kan even kijken of je niet de lease op de DHCP kan vrijgeven, zodat deze zich opnieuw aanmeldt en een lease krijgt van een IP. Daarnaast moet je dan natuurlijk wel op het interne IP connecten, of je moet de routeringen aanpassen (maar dan is een dynamisch ip niet handig; kan je er beter een static ip van maken, door ofwel deze hard te configureren, ofwel deze in je dhcp-server aan het mac-adres te koppelen)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Kroegtijger: dank voor je reactie. Wat zou ik precies in de routeringen aan moeten passen? Poorten opzetten en koppelen aan het IP van de Apple TV. Ik had al eens een DHCP binding gemaakt en poorten 80 en 443 opengezet, maar dat hielp niet.
Pagina: 1