Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• CortexS
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-01-2022
Hallo,
Ik ben op zoek naar een toestel tussen de 300-450 Euro.
Ik weet niet precies wat ik moet kopen omdat een aantal toestellen mijn aandacht trekken.
Heb momenteel een Sony Xperia P die aan vervanging toe is vanwege slijting problemen.
Interessante toestellen: LG G2 en de LG G Flex

De LG G Flex heeft het meeste geheugen (32GB) en een van de beste processoren maar heeft een 6" Curved 720P scherm.
De LG G2 bied minder geheugen (16GB) maar een 5,2" 1080P scherm.
Heeft iemand ervaring met een Curved OLED scherm? Zo ja wat zijn de nadelen?

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:47
G2 is het betere toestel, zie ook deze review
reviews: LG G Flex: tegenvallend technisch hoogstandje

Strava

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14-11 12:31
LG G2 met 32GB?

• Moi_in_actie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14-11 16:01
Zijn die twee toestellen voor jou de enige opties, of sta je open voor andere suggesties? Zo niet, dan zou ik LG G2 32GB gaan. Mocht het wel het geval zijn, dan zijn er heel veel opties en is het wellicht handig om wat meer info te geven over wat je wel/niet zoekt in een smartphone; bepaalde speciale features, welke merken wel/niet enzovoorts. Zonder verdere wensen/eisen wordt de lijst al snel heel erg groot.

Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13:04

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Ik geef dit topic even een schopje richting MAA omdat het een aankoopvraag betreft :)

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

• digital_ownage
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 28-08 07:08
Oppo find 7(a)

• RzrBck
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 08-11 10:42
Handsdown Blackberry Z30 - no troll. Super batterij, goed scherm, en het beste besturingssysteem (BB10) out there atm.
Omdat je de Android integratie hebt (dus je kunt alle app's uit de playstore draaien) + de HUB en "swipen". Mensen die overstappen een iPhone/android/wp zeggen allemaal nooit meer terug te willen.

Maar het is aan jou of je open staat voor al dit moois... Blackberry Z30

• CortexS
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-01-2022
Ga toch voor de Note 3 nu dat ik hem voor dezelfde prijs kan krijgen.

• 3x3
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 31-12-2024

3x3

RzrBck schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 18:22:
Handsdown Blackberry Z30 - no troll. Super batterij, goed scherm, en het beste besturingssysteem (BB10) out there atm.
Omdat je de Android integratie hebt (dus je kunt alle app's uit de playstore draaien) + de HUB en "swipen". Mensen die overstappen een iPhone/android/wp zeggen allemaal nooit meer terug te willen.

Maar het is aan jou of je open staat voor al dit moois... Blackberry Z30
Zonder bijzondere voorkeuren die de ts heeft zou ik ook de Z30 adviseren in deze range.

Maar topicstarter, wat vind je belangrijk? En waar gebruik je je telefoon voor?

| live and give like no one else |

Pagina: 1