Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://berryflow.com/wp-content/uploads/2014/04/Z3_Specs.jpg
Het eerste blackberry 10 full touchscreen budget toestel van 200 dollar zal eerst Indonesie aandoen met een vervolg in India, China en dan de rest van zuid-oost azie. Een vervolg daarop zal zijn in Afrika en Zuid Amerika. Het toestel zal ook als budget met LTE in Europa worden gelanceerd naast een nieuw High end Toestel.

Blackberry OS 10.2.1 draait erg snel op dit toestel zonder lag of problemen en is met ondersteuning voor wifi direct en miricast net als zijn grote broer de Z30 aan te melden op apple producten, stereo sets en allerlei televisies om je foto's ,filmpjes en muziek draadloos door te geven. Ook het draadloos synchroniseren van je foto's, video's ,etc met je mac/windows computer gaat geheel automatisch als je
thuis bent :)

Het geluid qua bellen is net zo goed als met de Z30 dankzij natural sound wat het geluid perfect weergeeft in HD voice en ook qua externe speakers doet het toestel het erg hard en zuiver mits het toestel op zijn scherm ligt want op een vlak ondergrond worden de speakers echter gedempt.

skip even naar 9:55 voor muziek

De camera is aardig en maakt redelijke foto's maar de Z30 is scherper en minder donker.. Het scherm is LCD en het toestel draait op een 1,2 Ghz cpu welke zonder lag OS 10.2.1 of de toekomstige 10.3 draait. Het Ram geheugen van 1,5 GB is ook afwijkend maar het toestel wat echt multitasking heeft ipv switch tasking zoals android,apple draait als een zonnetje op dit toestel. Super snel en flitsend. _/-\o_

Ook de GPU (video) is iets beter dan op de Blackberry Z10 en zorgt voor snelle rendering en een mooie scherpte.De batterij is heerlijk groot en gaat makkelijk 2 dagen mee.

Het toestel is volgens vrienden in Indo zekers beter dan de Z10 op een aantal punten zoals hierboven van de gpu maar ook dankzij natural sound, 5 inch scherm en grote batterij en let op dat de Z3 niet onderdoet voor een snellere processer zoals bij de Z30, want ook met een 1 Ghz cpu start het apps bijna net zo snel op.
______________________________________________________________________________________

Een overzicht van alle Blackberry 10 toestellen op een rijtje.

Afbeeldingslocatie: http://2.bp.blogspot.com/-zkmuwO96bg0/U3USJ8o-UxI/AAAAAAAAAMM/PXpY0lYSB0U/s1600/aLL+TOGETHER+2.png

Met dank aan jozef H uit Jakarta om mij via BBM zijn ervaringen tov de Z10 en Z30 te BBMén. Nu zelf nog in juli kijken in Jakarta of ik er ook ééntje kan scoren in de Blackberry store in Taman Angrek.

_______________________________________________________________________________________

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2014 09:53 ]

• lutj
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22:17
Mooie openingspost! Misschien een idee om de specificaties van de drie verschillende toestellen op te nemen in de OP met behulp van een tabel of iets dergelijks.

Verwijderd

Topicstarter
Na Indonesia krijgen de volgende landen de Blackberry Z3 : Philippines, Malaysia, Vietnam, India, Thailand en Latin America. In India wordt op dit moment reclame gemaakt voor de Z3.

De productie en verwachtingen zijn hoog en Foxconn gaat nog eens 1 Miljard investeren in Indonesia en daarnaast heeft de Blackberry CEO Chen gemeld dat blackberry stabiel is en voorloopt op de ontwikkeling van veel projecten waaronder integratie met windows en mac computers en nummer 1 positie in Australia op mdm gebied en ook in India is er een sterke groei van mdm voor Blackberry. Ook heeft blackberry van cytrix en IBM support voor mdm zonder BES en lijkt het erop dat Blackberry zijn mdm strategie uitbreid in basis en advanvced met extra beveiliging waaronder BES icm EMM.

Blackberry 10.3 zal in juni Gold status krijgen met android runtime 4.3 met NFC,Account beheer,Bluetooth LE en veel meer. Meer android apps zullen hierdoor draaien met een nog betere API. Helaas is er nog niet gemeld wanneer 10.3 daadwerkelijk verschijnt maar dit zal zijn met een nieuwe toestel in september maar ze zijn veel eerder klaar zoals het nu lijkt.

[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2014 23:11 ]

Verwijderd

Topicstarter
pimp up je Z3 met een boek cover op je toestel :) en je ziet daarbij ook de batterij welke blijkbaar ook makkelijk te vervangen is. De boek cover open en je toestel is meteen aan zonder te swipen of password.

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2014 09:35 ]

• falcon4ever
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-04-2021
Reclame maken is nadrukkelijk niet de bedoeling

[ Voor 88% gewijzigd door RoD op 17-05-2014 19:19 ]

Verwijderd

Topicstarter
[/quote]
@NLB: Geniaal concept! En de telefoon wordt er niet zo bulky van zoals met de meeste hoesjes.
[/quote]
Ik heb het ook op mijn Z30 en de vrouw op de Z10. open en je OS wordt meteen wakker en je kan per direct verder werken. ook tijdens het bellen doe je het hoesje gewoon dicht.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2014 19:18 ]

Verwijderd

Topicstarter
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=V_cRFChEJVc]

Dit zie je dus in veel malls in Jakarta en dit is de derde dag en dit is naast Taman Angrek op de nieuwe mall locatie central park. Ik ben er zelf ook al twee keer geweest en heb zelfs nog eens een bios gepakt boven maar wat baal ik dat ik niet in Indo ben en nog een paar weken moet wachten :)

De promotie hier is zeker uniek want je kunt het toestel met credit kopen zonder rente.
Als je bij een bepaalde bank/credit bedrijf zit krijg je ook nog eens 400.000 RP korting en je krijgt een etensbon van 200.000 RP die je alleen in de mall kunt besteden. _/-\o_

[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2014 19:37 ]

• gram501
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 28-10 19:24
Zit hier wel een FM-radio op??
ik had begrepen dat deze niet op de z
10 zit en dit is voor mij belangrijk wan wat had ik graag de z10 gekocht als er fm-radios op zat...

Verwijderd

Topicstarter
De Z3 heeft radio

• pineapple23
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 02-11 22:09
BlackBerry Z3 moet uiteindelijk naar Nederland komen, maar wanneer is nog de vraag. De Z10 is zo goed als uitverkocht, dus het zal tijd worden dat het lowbudget toestel hier ook beschikbaar komt.
Pagina: 1