OSX Mail.app vraagt telkens om wachtwoord

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kx22
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:05
Ik heb 2 zakelijke emails en 2 prive emails op Mail staan.
De prive emails zijn van Google en vormen GEEN probleem.
Voor zakelijk heb ik een website. Hierin heb ik 2 emails.
Deze geven telkens problemen icm Mail.app
Ik heb nu al 4 dagen lang problemen met de smtp.[mijnwebsite].nl

Volgens mail.app is de server offline. Terwijl ik in Sparrow wel gewoon berichten kan ontvangen en verzenden. Toch wil ik heel graag alles in Mail.app

Ik heb geprobeerd met port 587 SSL aan
Ook met 10 en 25, maar niets helpt. Lijkt net of mijn website (gehost bij cloudVPS) niet icm kan met mail.app.
Bij CloudVPS kunnen ze me ook niet helpen, want alles doet het bij hun wel gewoon. Zo heb ik ook geen problemen gebruik van ander programma.

Zelfs een hele reset gegeven aan Mail.app en alle berichten weer opnieuw gedownload, maar ook dit helpt niet.

Iemand een idee?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deechte
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 24-09 06:11
Bij welke ISP zit je? Ik weet dat Ziggo poort 25 dicht heeft staan voor externe SMTP servers. Probeer poort 587 eens met SSL uit, en verwijder anders je account en stel deze opnieuw in.

Heb dit probleem ook eens ervaren met Yourhosting, toen werkte het 'opeens' niet meer. Van alles getest en uiteindelijk opnieuw ingesteld met dezelfde gegevens en het werkte weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joran
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12:02

Joran

<3 natalee

Kijk even in je Keychain of je wachtwoord daar wel goed staat, soms update hij het daar niet als je het in de app opgeeft.

Send me your gameboys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

Ik heb hetzelfde, maar dan met @live.nl, erg irritant. Tips zijn van harte welkom, niks heeft tot nu toe geholpen! :/

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:26

breinonline

Are you afraid to be known?

Workaround is de smtp van gmail gebruiken.

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini