Ik heb 2 zakelijke emails en 2 prive emails op Mail staan.
De prive emails zijn van Google en vormen GEEN probleem.
Voor zakelijk heb ik een website. Hierin heb ik 2 emails.
Deze geven telkens problemen icm Mail.app
Ik heb nu al 4 dagen lang problemen met de smtp.[mijnwebsite].nl
Volgens mail.app is de server offline. Terwijl ik in Sparrow wel gewoon berichten kan ontvangen en verzenden. Toch wil ik heel graag alles in Mail.app
Ik heb geprobeerd met port 587 SSL aan
Ook met 10 en 25, maar niets helpt. Lijkt net of mijn website (gehost bij cloudVPS) niet icm kan met mail.app.
Bij CloudVPS kunnen ze me ook niet helpen, want alles doet het bij hun wel gewoon. Zo heb ik ook geen problemen gebruik van ander programma.
Zelfs een hele reset gegeven aan Mail.app en alle berichten weer opnieuw gedownload, maar ook dit helpt niet.
Iemand een idee?!
De prive emails zijn van Google en vormen GEEN probleem.
Voor zakelijk heb ik een website. Hierin heb ik 2 emails.
Deze geven telkens problemen icm Mail.app
Ik heb nu al 4 dagen lang problemen met de smtp.[mijnwebsite].nl
Volgens mail.app is de server offline. Terwijl ik in Sparrow wel gewoon berichten kan ontvangen en verzenden. Toch wil ik heel graag alles in Mail.app
Ik heb geprobeerd met port 587 SSL aan
Ook met 10 en 25, maar niets helpt. Lijkt net of mijn website (gehost bij cloudVPS) niet icm kan met mail.app.
Bij CloudVPS kunnen ze me ook niet helpen, want alles doet het bij hun wel gewoon. Zo heb ik ook geen problemen gebruik van ander programma.
Zelfs een hele reset gegeven aan Mail.app en alle berichten weer opnieuw gedownload, maar ook dit helpt niet.
Iemand een idee?!