Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

5.1 / 7.1 / 7.2 surroundset

Pagina: 1
Acties:
  • 252 views

• JustinoFTW
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-11 12:26
Hallo allemaal,

Ik heb momenteel een 2.1 setje thuis staan en wil voor zowel Film ervaring als muziek ervaring overgaan naar een 5.1 of 7.x set. Het liefste met een versterker welke bijvoorbeeld ook HDMI en Coaxiale boxen accepteert.

Het enige probleem, ik heb er de ballen verstand van 8)7 . Heb google (matig) doorgezocht maar kan er niet wijzer op worden.

Iemand adviezen/aanraders?
Het mag ook een losse versterker + losse speakers zijn. Hoeft geen gehele set te zijn

Mvg Justin

[ Voor 9% gewijzigd door JustinoFTW op 13-05-2014 17:29 ]

5120Wp Oost/West - PV Output

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:55

JT

VETAK y0

Versterker en speakers uitzoeken doe je niet met Google maar bij een hifizaak (geen Mediamarkt of BCC) waar je kan luisteren en daarmee uitvinden wat jij mooi vindt klinken. Wat je bedoelt met dat het coaxiale speakers moet accepteren is mij overigens een raadsel.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 07:37

FeaR

In GoT we trust

De ballen verstand van iets hebben is nog geen reden om helemaal nul vooronderzoek te laten blijken. Google matig doorzoeken zegt niets. Je geeft niet eens een budget aan maar wel tal van opties. Al met al kunnen wij hier dan ook helemaal niets mee. Noem ten minste een budget en kijk ik de Pricewatch/Kieskeurig/whatever wat er in je budget past. Audio kan gaan van enkele tientallen euro's (al zit je dan nog wel in de PC-setjes) tot vele duizenden euro's.

Als je aan bovenstaande gewerkt hebt kan er een nieuw topic worden geopend.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Dit topic is gesloten.