Toon posts:

Hoe zet ik een attachment in een mail merge? (MS word 2010)

Pagina: 1
Acties:
  • 541 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik werk momenteel met MS Word 2010.
Ik ben der net achter hoe de samenvoegbewerking werkt, maar ik kan geen fatsoenlijke uitleg vinden over hoe je een bijlage in een mail merge bestand kan voegen.
Kan iemand mij aub helpen? :?

Alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miss_80
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-08 08:57
Is het iedere keer een andere attachment dan? Anders kan je volgens mij object invoegen in de brief (of wat je ook aan het maken bent) en staat dat verder los van het uitvoeren van een mailmerge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Object invoegen heb ik al geprobeerd, wat er toen gebeurden was dat ik wel in MS word de file kon openen, maar niemand van de bedrijven waar de mail naartoe was gestuurd kon de file openen.
Blijkbaar is "Object invoegen" voor andere doeleinden. Ik heb het even opgezocht maar zoals je zelf ook wel ziet als je het opzoekt.. er is niet veel informatie over te vinden.. helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• samo
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19:09

samo

yo/wassup

Dit heeft erg weinig te maken met internetmarketing of sociale media, maar vooral over het basisgebruik van MS office. Maar het topic heeft ook wat weinig eigen inzet zoals beschreven in Het algemeen beleid #quickstart. Ik kan je vooral de tip geven om eerst eens op google te kijken, office mét versienummer erbij te zetten en goed te lezen. Kom je er dan niet uit, zoek een passend subforum en probeer het nog eens.

Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana

Dit topic is gesloten.