Toon posts:

[PHILIPS] 32PFL3404/12 + X-530 van logitech "geen geluid"

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Na een paar uur zoeken ben ik het nu wel totaal het noorden kwijt.
Ik heb een X-530 Logitech set. Perfect aangekoppeld.

Inclusief met deze adapter: RCA to 3.5mm jack.
Afbeeldingslocatie: http://forums.logitech.com/t5/image/serverpage/image-id/481i0EB29CDCD05F4CF1/image-size/original?v=mpbl-1&px=-1

Wanneer ik de 3.5MM aansluit op bijv mijn telefoon speelt alles op mijn X-530 set volledig af.

Uitgangen achteraan op de TV:
Afbeeldingslocatie: http://www.supportforum.philips.com/de/attachment.php?attachmentid=438&d=1356691461

Ik steek de 3.5mm jack. In de AUDIO IN. (HDMI , left right )

Geen geluid. Zowel niet als ik met kabelTV werk. Of als ik met PS3 probeer.

Wat doe ik verkeerd ? Heb ik een toch nog een andere omzettings adapter nodig.
Of kan mijn TV het gewoon niet aan.

PS:
Ook geprobeerd normale headset op deze audio in aan te sluiten -> geen resultaat.

Alvast bedankt.
Hopelijk gepost in het juiste forum :)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2014 12:04 ]

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Een hoofdtelefoon aansluiten om een audio INgang lijkt me genoeg zeggen. Dat gaat natuurlijk niet werken want je moet een UITgang gebruiken. Hetzelfde geldt voor je Logitech setje.

Edit: net ff in de handleiding gekeken. Volgens mij is de SPDIF OUT de enige optie. Daar moet je dus het Logitech setje aan zien te knopen, maar ik vraag me af of dit kan.

[ Voor 32% gewijzigd door S1NN3D op 13-05-2014 12:38 ]

Verwijderd

Topicstarter
Dat wordt dus een Toslink ertussen steken ...

• S1NN3D
  • Niet online
SPDIF is digitaal dus ergens zal het omgezet moeten worden naar een analoog signaal. Daar zal dus iets tussen gezet moeten worden.

• S1NN3D
  • Niet online
Is een oplossing voor de hoofdtelefoon. Je Logitech set kun je hier nog niet aanhangen. Dat zou nog meer knutselen betekenen. En als het lukt, heb je alleen stereo geluid maar geen surround.
Pagina: 1