Game pc tussen de 600 en 800 euro.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil voornamelijk hiermee gamen. Games als Skyrim en nieuwere MMO’s wil ik hierop kunnen spelen, en misschien Battlefield 4.
Wat mag het systeem gaan kosten? Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke?
De kosten wil ik ongeveer rond de €800 hebben als maximum. Dit is dan exclusief verzendkosten. Assembleren ga ik zelf doen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Alleen muis, keyboard, en headset heb ik beschikbaar als apparatuur.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een SSD vindt ik belangrijk te hebben in het systeem.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Voor processor het merk Intel. Verder heb ik geen voorkeur.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Geen bepaalde wensen, wel wil dat het systeem betrouwbaar is en dat ik onderdelen makkelijk kan vervangen.
Ga je overklokken?
Ik ga niet overklokken.
Mijn samengesteld systeem:
Ik heb het volgende systeem opgesteld. Ik heb een beetje rond gekeken bij andere posts, en dit leek mij wel geschikt. Kna het moederboard hier ook een Gigabyte G1.Sniper B5 zijn?
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil voornamelijk hiermee gamen. Games als Skyrim en nieuwere MMO’s wil ik hierop kunnen spelen, en misschien Battlefield 4.
Wat mag het systeem gaan kosten? Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke?
De kosten wil ik ongeveer rond de €800 hebben als maximum. Dit is dan exclusief verzendkosten. Assembleren ga ik zelf doen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Alleen muis, keyboard, en headset heb ik beschikbaar als apparatuur.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een SSD vindt ik belangrijk te hebben in het systeem.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Voor processor het merk Intel. Verder heb ik geen voorkeur.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Geen bepaalde wensen, wel wil dat het systeem betrouwbaar is en dat ik onderdelen makkelijk kan vervangen.
Ga je overklokken?
Ik ga niet overklokken.
Mijn samengesteld systeem:
Ik heb het volgende systeem opgesteld. Ik heb een beetje rond gekeken bij andere posts, en dit leek mij wel geschikt. Kna het moederboard hier ook een Gigabyte G1.Sniper B5 zijn?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 4440 Boxed | € 149,90 | € 149,90 |
| 1 | MSI Z87-G45 Gaming | € 117,04 | € 117,04 |
| 1 | MSI R9 270 2GB GAMING | € 150,04 | € 150,04 |
| 1 | Seagate Barracuda 7200.14 ST1000DM003, 1TB | € 46,53 | € 46,53 |
| 1 | Cooler Master N300 (KKN1, closed) | € 34,- | € 34,- |
| 1 | Cooler Master Hyper 412S | € 30,50 | € 30,50 |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU | € 62,90 | € 62,90 |
| 1 | Lite-On IHAS124 Zwart | € 12,90 | € 12,90 |
| 1 | Cooler Master VS V550S | € 74,94 | € 74,94 |
| 1 | Kingston SSDNow V300 120GB | € 56,87 | € 56,87 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 735,62 | |