Om met de deur in huis te vallen: help! 
Ik wou mijn HTC One (M7UL) updaten van Cyanogenmod 11 M5 naar M6. De updater op de telefoon bood de update aan dus ik heb hem gedownload en op "reboot and flash" geklikt. Vervolgens gebeurde dit:
Wat ik nog niet heb geprobeerd is de optie "Reset to factory defaults" in de bootloader, maar ik weet niet wat er dan zou gebeuren en of dat überhaupt kans van slagen heeft.
Help?
Ik wou mijn HTC One (M7UL) updaten van Cyanogenmod 11 M5 naar M6. De updater op de telefoon bood de update aan dus ik heb hem gedownload en op "reboot and flash" geklikt. Vervolgens gebeurde dit:
- Telefoon boot
- Telefoon gaat naar recovery
- Flashen begint (Android ding met 3D spinnenweb draaiend)
- Flashen loopt tot ~25% en blijft daar hangen
- Opstarten zonder iets te doen hangt in wit scherm met groen "htc" en rood "This build is for development purposes only etc" zoals je altijd even ziet, maar start daarna niet door.
- Opstarten met power+voldn leidt naar bootloader. Recovery in bootloader starten start meteen weer het flashen wat steeds weer op ~25% blijft hangen.
Wat ik nog niet heb geprobeerd is de optie "Reset to factory defaults" in de bootloader, maar ik weet niet wat er dan zou gebeuren en of dat überhaupt kans van slagen heeft.
Help?