Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

onduidelijk artikel:Twitter rolt feature uit om volgers te '

Pagina: 1
Acties:

• ajakkes
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-05 22:32
Uit de reacties blijkt duidelijk dat het artikel niet begrepen wordt.

Volgens mij gaat het om het niet meer binnenkrijgen van mentions van personen die je niet volgt en gemute hebt. En het niet binnen krijgen van retweet notifications van deze personen.

De lezers denken echter dat het gaat om berichten van mensen die je wel volgt.

👑

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:39

timovd

Voorsprong door techniek

[quute]Met de nieuwe feature is het mogelijk om een ongewenste volger op 'stil' te zetten, wat betekent dat zijn tweets en retweets niet meer op de tijdlijn van de gebruiker verschijnen. [/quote]

Iemand die jou op Twitter volgt en vervolgens zijn tweets niet meer op de tijdlijn verschijnen.
Moet "ongewenste volger" niet gewijzigd worden naar "iemand die jij volgt"?

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

• ajakkes
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-05 22:32
Nee, want zoals je ziet wordt realdonaldtrump niet gevolgt (want follow optie is beschikbaar) maar kan hij wel gemute worden.

Op tijdlijn gebruiker klopt waarschijnlijk niet. Dit moet zijn: Verbinden tabblad.

Ook jij interpreteert het bericht volgens mij verkeerd

👑

• Ossebol
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 07:09
ajakkes schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 00:43:
Uit de reacties blijkt duidelijk dat het artikel niet begrepen wordt.

Volgens mij gaat het om het niet meer binnenkrijgen van mentions van personen die je niet volgt en gemute hebt. En het niet binnen krijgen van retweet notifications van deze personen.

De lezers denken echter dat het gaat om berichten van mensen die je wel volgt.
Het gaat om zowel mensen die je volgt als mensen die je niet volgt. Ik heb het artikel iets herschreven.

"One day, someone showed me a glass of water that was half full. And he said: 'Is it half full or half empty?' So I drank the water. No more problem." - Alexander Jodorowsky