Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[fp][fotoalbum] Back-up maken van fotoalbum werkt niet

Pagina: 1
Acties:

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-11 10:06

Thandor

SilverStreak

Topicstarter
De link naar 'Backup maken in mijn fotoalbum werkt niet. Ik krijg steeds een time-out.

Is de functionaliteit omgevallen of heb ik simpelweg teveel foto's in mijn fotoalbum staan?

In het topique volledig fotoalbum downloaden zie ik in de eerste reply een link naar het maken van een back-up van het fotoalbum. Deze link is anders dan de publiekelijke link in het fotoalbum. Helaas krijg ik ook daar time-outs als ik de links volg. Suggesties? :)

Op meerdere PC's en met zowel IE als Fx heb ik het probleem.

[ Voor 5% gewijzigd door Thandor op 12-05-2014 22:05 ]

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Die link doet het hier prima, al kan ik het daadwerkelijk backuppen niet testen omdat ik niks in het fotoalbum heb staan :P

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• rob_erwt
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08:11

rob_erwt

What does this button do?

Ik heb wel foto's in mijn fotoalbum en ook bij mij lijkt het gewoon te werken. Wellicht dat het inderdaad met de grootte van je album te maken heeft. Hoeveel aan MB's heb je staan?

Iets anders wat ik uit mij bedenk (maar er wellicht ook niets mee te maken heeft) is wellicht het gebruik van vreemde tekens in bestandsnamen?

Never underestimate the power of stupid people in large groups

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-11 10:06

Thandor

SilverStreak

Topicstarter
Ik heb 311MB in gebruik. Aan 'vreemde' karakters heb ik een hekje (#) en een haakje (') maar deze werd de vorige keer wel netjes gebackupt.

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10:58

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Daar zit ergens een geheugenlekje in, ik maak er een ticket voor.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan