Topic titels wijzigen???

Pagina: 1
Acties:
  • 118 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• syserr
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-02 15:56

syserr

kangoeroe

Topicstarter
aangezien ik op m'n vorige vraag een erg goed en nuttig antwoord heb gehad dacht ik dat ik er nog wel ff eentje kon stellen; is het voor een standaard-gewone-niet-moderator/administrator-user mogelijk om de titel van een topic dat jezelf geplaatst hebt te wijzigen? zo ja, hoe dan???

"Nee," zei de man "hij is onze goeroe die alles kan" en ik was lekker op dreef dus ik zeg: "Nou, dat zal dan wel een kangoeroe zijn"

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Nee

• Jordi
  • Niet online

Jordi

#1#1

Inderdaad, dat kan niet en dat gaat niet ingevoerd worden ook, sorry :)

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

• Titanicfanatic
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-02 18:24
Zou wel erg verwarrend werken: hé ik had gereageerd in een topic, maar het is pleite :? :?

• syserr
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-02 15:56

syserr

kangoeroe

Topicstarter
Op zondag 10 juni 2001 01:05 schreef Jotti het volgende:
Inderdaad, dat kan niet en dat gaat niet ingevoerd worden ook, sorry :)
juist ja, daar was ik dus al bang voor... ik neem dan aan dat je een eigen topic ook niet naar een ander groep kan moven als je gewoon user bent??

[afvraagmodus]
waarom kan je eigenlijk niet de titel wijzigen maar wel het hele bericht?? daar moet ooit door iemand over nagedacht zijn.. (8>
[/afvraagmodus]

"Nee," zei de man "hij is onze goeroe die alles kan" en ik was lekker op dreef dus ik zeg: "Nou, dat zal dan wel een kangoeroe zijn"

• HaaZ
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07:21

HaaZ

Dat wel natuurlijk...

Op zondag 10 juni 2001 01:10 schreef Titanicfanatic het volgende:
Zou wel erg verwarrend werken: hé ik had gereageerd in een topic, maar het is pleite :? :?
idd, dat dacht ik ook net... beetje onhandig ja >:)

Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ

• Jordi
  • Niet online

Jordi

#1#1

Op zondag 10 juni 2001 01:10 schreef syserr het volgende:
[..]
juist ja, daar was ik dus al bang voor... ik neem dan aan dat je een eigen topic ook niet naar een ander groep kan moven als je gewoon user bent??
Nee. Als je wilt schuiven, kan je beter een sjoelbak nemen, topics heen en weer slingeren is een privilege voor de crew ;)
[afvraagmodus]

waarom kan je eigenlijk niet de titel wijzigen maar wel het hele bericht?? daar moet ooit door iemand over nagedacht zijn.. (8>
[/afvraagmodus]
Ehmz... omdat topics voor anderen in de topiclist eigenlijk alleen door de titel te herkennen zijn. Het is niet leuk om een verloren topic terug te vinden in een topiclist met 50+ topics.

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

Pagina: 1