"Nee," zei de man "hij is onze goeroe die alles kan" en ik was lekker op dreef dus ik zeg: "Nou, dat zal dan wel een kangoeroe zijn"
Inderdaad, dat kan niet en dat gaat niet ingevoerd worden ook, sorry
Het zal wel niet, maar het zou maar wel.
Zou wel erg verwarrend werken: hé ik had gereageerd in een topic, maar het is pleite
juist ja, daar was ik dus al bang voor... ik neem dan aan dat je een eigen topic ook niet naar een ander groep kan moven als je gewoon user bent??Op zondag 10 juni 2001 01:05 schreef Jotti het volgende:
Inderdaad, dat kan niet en dat gaat niet ingevoerd worden ook, sorry
[afvraagmodus]
waarom kan je eigenlijk niet de titel wijzigen maar wel het hele bericht?? daar moet ooit door iemand over nagedacht zijn..
[/afvraagmodus]
"Nee," zei de man "hij is onze goeroe die alles kan" en ik was lekker op dreef dus ik zeg: "Nou, dat zal dan wel een kangoeroe zijn"
idd, dat dacht ik ook net... beetje onhandig jaOp zondag 10 juni 2001 01:10 schreef Titanicfanatic het volgende:
Zou wel erg verwarrend werken: hé ik had gereageerd in een topic, maar het is pleite![]()
Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ
Nee. Als je wilt schuiven, kan je beter een sjoelbak nemen, topics heen en weer slingeren is een privilege voor de crewOp zondag 10 juni 2001 01:10 schreef syserr het volgende:
[..]
juist ja, daar was ik dus al bang voor... ik neem dan aan dat je een eigen topic ook niet naar een ander groep kan moven als je gewoon user bent??
Ehmz... omdat topics voor anderen in de topiclist eigenlijk alleen door de titel te herkennen zijn. Het is niet leuk om een verloren topic terug te vinden in een topiclist met 50+ topics.[afvraagmodus]
waarom kan je eigenlijk niet de titel wijzigen maar wel het hele bericht?? daar moet ooit door iemand over nagedacht zijn..
[/afvraagmodus]
Het zal wel niet, maar het zou maar wel.
Pagina: 1