Hallo allemaal,
Naast mijn laptop wil ik graag een Desktop hebben voor het gamen. Heb een laptop ivm met mijn schoolopleiding. Games die ik speel die draaien niet allemaal even soepel.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vooral gaan gamen. Battlefield 4, Guild Wars2, nieuwe MMORPG's zoals WildStar, Black Desert Online, BLESS , WatchDogs, The Division (zijn nog niet uit). Graag op hoog of ultra kwaliteit.
Wat mag het systeem gaan kosten? Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke?
Ik wil echt niet hoger dan 900 euro uitkomen, incl. verzendkosten. Assemblage is niet nodig.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Heb alleen een muis en toetsenbord (logitech). Dus mijn nieuwe PC wordt incl. een monitor.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Processor van Intel en een gefore gtx videokaart. SSD van samsung.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Incl. een monitor.
Incl. behuizing
SDD
HDD kan, maar niet noodzakelijk
Misschien een processorkoeling als het in het budget past.
Moet niet veel lawaai maken.
Ga je overklokken?
Nee
Mijn lijste. Zit te twijfelen tussen de GTX 770 en de GTX 760, omdat ik dan boven mijn budget uitkom. Over de behuizing ben ik er nog niet helemaal uit, als jullie er 1 kunnen vinden, zou ook mooi zijn.
Zou graag willen weten als ik nog wat euro's kan besparen.
Alvast bedankt voor de tips en reacties.
Naast mijn laptop wil ik graag een Desktop hebben voor het gamen. Heb een laptop ivm met mijn schoolopleiding. Games die ik speel die draaien niet allemaal even soepel.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vooral gaan gamen. Battlefield 4, Guild Wars2, nieuwe MMORPG's zoals WildStar, Black Desert Online, BLESS , WatchDogs, The Division (zijn nog niet uit). Graag op hoog of ultra kwaliteit.
Wat mag het systeem gaan kosten? Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke?
Ik wil echt niet hoger dan 900 euro uitkomen, incl. verzendkosten. Assemblage is niet nodig.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Heb alleen een muis en toetsenbord (logitech). Dus mijn nieuwe PC wordt incl. een monitor.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Processor van Intel en een gefore gtx videokaart. SSD van samsung.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Incl. een monitor.
Incl. behuizing
SDD
HDD kan, maar niet noodzakelijk
Misschien een processorkoeling als het in het budget past.
Moet niet veel lawaai maken.
Ga je overklokken?
Nee
Mijn lijste. Zit te twijfelen tussen de GTX 770 en de GTX 760, omdat ik dan boven mijn budget uitkom. Over de behuizing ben ik er nog niet helemaal uit, als jullie er 1 kunnen vinden, zou ook mooi zijn.
Zou graag willen weten als ik nog wat euro's kan besparen.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 4670K Boxed | € 184,98 | € 184,98 |
| 1 | Asus H87-PRO | € 88,- | € 88,- |
| 1 | MSI GeForce GTX 760 Gaming | € 189,- | € 189,- |
| 1 | Zalman Z9 U3 | € 50,80 | € 50,80 |
| 1 | Samsung S22C300H Zwart | € 105,- | € 105,- |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU | € 62,90 | € 62,90 |
| 1 | Seasonic S12II-Bronze 520W | € 47,- | € 47,- |
| 1 | Samsung 840 EVO 250GB | € 121,- | € 121,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 848,68 | |
Alvast bedankt voor de tips en reacties.