Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:21
Het volgende, ooit klikte ik per toeval op een toetsencombinatie in Notepad++ en kreeg ik een soort van geavanceerde zoek/vervang functie, alleen deze deed meer dan alleen zoeken en vervangen.

In dit scherm kon ik extra variabelen en opties geven, een voorbeeld (van wat ik mij nog kan herinneren);
- hele lange css code op 1 regel
- in het geavanceerde zoek/vervang scherm zijn er twee text velden
- bovenste text veld geef ik bijvoorbeeld aan
code:
1
; .kalender {

- onderste text veld kon ik aangeven, wanneer "; .kalender {" gevonden, doe het volgende;
code:
1
2
3
4
5
; 
<enter>
.kalender {
<enter> width: 100px;
<enter> -resterende code-

Nu is dit een jaar geleden, en ik heb er twee keer gebruik van kunnen maken, absoluut een geniale toevoeging aan Notepad++, ik heb me rot gezocht en ook geprobeerd (beschrijvend) te Googelen maar nee, ik weet het niet, ik kan het niet zo niet meer terug vinden en ik herinner me vooral niet of dit een functie is van Notepad++ of een plugin!?

Wie weet raad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastien
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Bedoel je dit? Als je dit niet bedoelt, dan weet ik het ook niet. :P

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/9etggGp.jpg

Plugins->Plugin Manager->Show Plugin Manager-Available->TextFX Characters installeren. Vervolgens kun je die via het menu of met CTRL-R oproepen.

Zolang er mensen zijn zal de wereld nooit duurzaam worden.
Zijn er wel genoeg kliffen op de wereld waar 8 miljard mensen zich als lemmingen vanaf kunnen storten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:21
Ja dat is em! :D _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1043017

Weet iemand hoe je deze functionaliteit toepast op meerdere tabbladen tegelijkertijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jester-NL
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Jester-NL

... pakt een botte bijl

Anoniem: 1043017 schreef op maandag 19 februari 2018 @ 10:19:
Weet iemand hoe je deze functionaliteit toepast op meerdere tabbladen tegelijkertijd?
Want je hebt exact hetzelfde probleem als deze gebruiker 4 jaar terug?
Misschien zou je iets meer info kunnen geven wat je exact wilt (en daarbij rekening houden met het feit dat er het een en ander geupdate is aan Notepad++, de afgelopen paar jaar...)

The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Anoniem: 1043017 schreef op maandag 19 februari 2018 @ 10:19:
Complimenten voor het zoeken, maar idd, na 4 jaar mag je rustig een nieuw topic openen om je vraag uiteen te zetten.

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.