Het volgende, ooit klikte ik per toeval op een toetsencombinatie in Notepad++ en kreeg ik een soort van geavanceerde zoek/vervang functie, alleen deze deed meer dan alleen zoeken en vervangen.
In dit scherm kon ik extra variabelen en opties geven, een voorbeeld (van wat ik mij nog kan herinneren);
- hele lange css code op 1 regel
- in het geavanceerde zoek/vervang scherm zijn er twee text velden
- bovenste text veld geef ik bijvoorbeeld aan
- onderste text veld kon ik aangeven, wanneer "; .kalender {" gevonden, doe het volgende;
Nu is dit een jaar geleden, en ik heb er twee keer gebruik van kunnen maken, absoluut een geniale toevoeging aan Notepad++, ik heb me rot gezocht en ook geprobeerd (beschrijvend) te Googelen maar nee, ik weet het niet, ik kan het niet zo niet meer terug vinden en ik herinner me vooral niet of dit een functie is van Notepad++ of een plugin!?
Wie weet raad
In dit scherm kon ik extra variabelen en opties geven, een voorbeeld (van wat ik mij nog kan herinneren);
- hele lange css code op 1 regel
- in het geavanceerde zoek/vervang scherm zijn er twee text velden
- bovenste text veld geef ik bijvoorbeeld aan
code:
1
| ; .kalender { |
- onderste text veld kon ik aangeven, wanneer "; .kalender {" gevonden, doe het volgende;
code:
1
2
3
4
5
| ; <enter> .kalender { <enter> width: 100px; <enter> -resterende code- |
Nu is dit een jaar geleden, en ik heb er twee keer gebruik van kunnen maken, absoluut een geniale toevoeging aan Notepad++, ik heb me rot gezocht en ook geprobeerd (beschrijvend) te Googelen maar nee, ik weet het niet, ik kan het niet zo niet meer terug vinden en ik herinner me vooral niet of dit een functie is van Notepad++ of een plugin!?
Wie weet raad