Windows (7) Update

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erw
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 08-10 22:45
Afbeeldingslocatie: http://www.pc-helpforum.be/attachments/f182/20121d1343473389-windows-update-service-niet-actief-windowsupdatefout.jpg

Ik krijg deze fout melding als ik windows update wil draaien, het is een verse install met een nieuwe key.

iemand een idee?

Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Eeeh? Windows update service starten dus? :)

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stef42
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07-10 22:27
Microkid schreef op maandag 12 mei 2014 @ 20:39:
Eeeh? Windows update service starten dus? :)
Dat zal het probleem naar alle waarschijnlijk niet gaan verhelpen.

@TS: heb je de mogelijkheid om terug te gaan naar een eerder herstelpunt? Eventueel eerst proberen Microsoft Fixit m.b.t. Windows Update uit te voeren. Ik ben het ook wel eens tegengekomen naar een factory reset en daarna Updates uitgevoerd, plotseling werkte het geheel niet meer. Anders kan je ook nog proberen de System Readiness Tool uit te voeren, die is te vinden via Google.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastien
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Bastien

Probleemeigenaar

Heb je Windows Defender geïnstalleerd? Probeer die dan eens handmatig te updaten (dus buiten Windows Update om). Die lag bij een kennis laatst ook dwars m.b.t. Windows Update. Daarna rebooten en opnieuw proberen.

Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Question Mark
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16:06

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

TS: Wat heb je zelf nu allemaal al gevonden en geprobeerd?

Als je een beetje zoekt op Google op je foutmelding, dan kom je vast wel oplossingen tegen. Heb je deze al geprobeerd?

We willen je prima helpen, maar verwachten wel dat je zelf ook een en ander probeert en doet om je problem op te lossen.

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erw
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 08-10 22:45
Alles geprobeerd eigenlijk , gister een nieuwe install gedaan en nu heb ik het probleem niet meer, blijft vreemd

Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines

Pagina: 1