Een tijdje terug is er bij ons ingebroken. Hierbij is onder andere onze Dell Studio 1555 gestolen. De doorverkoopwaarde van dat ding is natuurlijk niet veel meer, maar het was vooral frustrerend dat er veel persoonlijke gegevens verdwenen waren.
Nu keert mijn inboedelverzekering (ING) de nieuwwaarde uit, echter verstaat een verzekeraar hieronder de waarde van een vervangend, gelijkwaardig apparaat. Dit model is nu uiteraard niet meer verkrijgbaar bij Dell, dus ING gaat een bedrag bepalen.
Omdat ik wel een normale laptop wil kunnen kopen van het bedrag dat ING bepaalt, zou ik graag van jullie willen horen wat de onderstaande configuratie nu zou moeten kosten, rekeninghoudend met vergelijkbare componenten uiteraard.
Ik heb zelf gekeken in de pricewatch, en kom bij vergelijkbare schermdiagonaal, harddiskgrootte, geheugengrootte en een dedicated videokaart op ongeveer 600-800 euro.
Bedankt voor jullie schattingen.
Dell Studio 1555
Nu keert mijn inboedelverzekering (ING) de nieuwwaarde uit, echter verstaat een verzekeraar hieronder de waarde van een vervangend, gelijkwaardig apparaat. Dit model is nu uiteraard niet meer verkrijgbaar bij Dell, dus ING gaat een bedrag bepalen.
Omdat ik wel een normale laptop wil kunnen kopen van het bedrag dat ING bepaalt, zou ik graag van jullie willen horen wat de onderstaande configuratie nu zou moeten kosten, rekeninghoudend met vergelijkbare componenten uiteraard.
Ik heb zelf gekeken in de pricewatch, en kom bij vergelijkbare schermdiagonaal, harddiskgrootte, geheugengrootte en een dedicated videokaart op ongeveer 600-800 euro.
Bedankt voor jullie schattingen.
Dell Studio 1555
- Intel® Core™2 Duo-processor P8600 (2,40 GHz, 3 MB, 1.066 MHz)
- 4.096 MB 800 MHz Dual Channel DDR2 SDRAM [2 x 2.048]
- 512 MB ATI Mobility RADEON HD 4570
- 320 GB (5.400 rpm) SATA-harde schijf
- Windows Vista® Home Premium SP1 64 Bit - Nederlands (incl. upgrade naar Windows 7)
- Intern dvd+/-rw-station
- Intel WiFi Link 5300 halve minikaart (802.11 a/g/n) (Centrino)
- Dell Wireless 370 Bluetooth-module
- 6-cel lithium-ion hoofdbatterij (56 Wh)
- 2,0 megapixel webcam
- 15,6-inch WXGA led TFT-breedbeeldscherm (1.366 x 768) met TrueLife™