Kan niet Unreal Tournament 99 online spelen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynax
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-07 16:27
Hallo,

Vandaag weer eens na 8 jaar UT99 geinstalleerd en wat gespeeld, best leuk. Ik heb de game ge-update met de laatste patch. Nu wilde ik online gaan spelen, maar dat lukt niet. De game zegt connection failed. Het rare is dat ik wel alle servers zie, en als ik connect hij de aanvullende componenten wel download, alleen het connecten daarna duurt lang en uiteindelijk een connection failed melding.
Wat gaat hier verkeerd, al gegoogled maar niets concreet gevonden.

Tnx.

mijn systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JEROENrgfgf
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 02-10 12:57
Misschien dat UT99 draaide op de GameSpy servers die onlangs offline zijn gegaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynax
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-07 16:27
Geen idee..zal er eens op zoeken

mijn systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r3solution
  • Registratie: Juni 2010
  • Niet online
Hallo.

Ik heb een vraag.....oftewel, ik heb assistentie nodig.

Na 4 jaar pauze, ben ik een week geleden weer UT99 aan het spelen. Het ging even wat roestig, maar ben nu weer aardig op dreef. :)

Maar, nu wil ik een server opstarten om met een paar mensen samen te spelen.
Je raadt het al, ik krijg het maar niet gedaan. Na vele guides gevolgd te hebben, 2 routers doorlopen (waar ik géén bal verstand van heb) krijgen de mensen om mij heen, mijn server niet te zien.

Ik kan hier screenshots plaatsen over hoe ik de routers ingesteld heb, en de inhoud van een .batch bestand die iemand jaren geleden voor mij in elkaar geknutseld heeft om server te draaien.

Iemand, iemand, alsjeblieft.

Nu lees ik hier ook dat er bepaalde servers offline zijn gegaan vorig jaar.....mijn logica schiet te kort, ik snap er niets van. (ook niet van netwerken trouwens) |:(

Mvg; Rick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wylana
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08:45
Begin eens met de foutmelding die je krijgt of waar je op stuk loopt precies?
Waar klik je op en wat krijg je dan te zien dat het niet lukt?
Kan je wel een room aanmaken maar kan niemand joinen?

Graag meer info.

Ik ben steenrijk....ik heb een grindpad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mantus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 23-09 16:00
Volgens mij moet je ten eerste versie 451 hebben. Daarnaast moet je de servers updaten in je ini file.

Zal ze vanavond opzoeken.

Duurt wat langer dan gedacht.. Kan me trouwens ook herinneren dat je je server moet publishen anders komt ie niet in de lijst te staan.

Ik sluit me even aan bij de rest, vertel even wat meer over je probleem.

[ Voor 45% gewijzigd door Mantus op 05-02-2015 10:59 ]

Pagina: 1