Toon posts:

Kent iemand goedkope leveranciers?

Pagina: 1
Acties:
  • 417 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Onlangs ben ik begonnen bij een klein bedrijf.
Als stagiaire mijn baas heeft mijn een opdracht geven om een goedkopere leveranciers te vinden.
Dus ben nu aan het zoeken of Google kent iemand nog goedkope leveranciers voor bedrijven?

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Welke heb je zelf al gevonden?

Want nu lijkt het er meer op dat Tweakers jouw stage-opdracht moeten gaan doen..

Ey!! Macarena \o/

• Boogie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-11-2025
Elite.nl in Amersfoort?
Goede ervaringen mee bij al twee werkgevers.

Verwijderd

Topicstarter
RaZ schreef op maandag 12 mei 2014 @ 13:04:
Welke heb je zelf al gevonden?

Want nu lijkt het er meer op dat Tweakers jouw stage-opdracht moeten gaan doen..
Hulp vragen kan geen kwaad :)

• Younes
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12-03 15:06

Younes

Wie, Wat, Waar?

Die zoeken we allemaal...

...en waarom?

• Magic6399
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Goedkope leveranciers voor complete systemen? Desktop's? Servers?
En wat is goedkoop, moet je nog wel enige service erbij hebben of mag de apparatuur ook bijna uit elkaar vallen omdat het zó goedkoop moet? ;)

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:09

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

DAA beleid
Het is dus verplicht eerst zelf met een voorstel te komen en dit voorstel te onderbouwen. Een simpele opsomming van eisen/wensen is niet wenselijk; je topic wordt in dat geval dan ook gesloten. Je kan in dat geval contact opnemen met de moderator die je topic gesloten heeft om te vragen of hij weer open mag, mits je natuurlijk wijzigingen hebt aangebracht zodat het geheel wel aan de eisen voldoet.
Je post hier zo weinig dat we zelfs met de beste wil in de wereld geen zinnig antwoord kunnen geven (zie bijvoorbeeld wat Mikelennium hierboven zegt). En die 'beste wil' is er alleen als je zelf enige moeite doet. Dat is hier niet het geval dus je topic gaat dicht.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.