Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Advies nieuwe laptop (Budget 500 euro)

Pagina: 1
Acties:

• Ashadorai
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18-10 22:20
Hallo,

Ik heb wat advies nodig om een laptop aan te schaffen voor mijn vrouw.
Het budget is 500 euro, en de laptop moet in staat zijn om World of Warcraft en Diablo 3 te spelen (gewoon speelbaar, ik verwacht niet de settings op high te zetten en geweldige performance te hebben).
Scherm mag 15 of 17 inch zijn.

Ik heb zelf al behoorlijk lopen zoeken, en het beste wat ik kon vinden was de HP Pavilion 17 met een i3 3110M http://www8.hp.com/nl/nl/...ml?oid=6829920#!tab=specs

Kan iemand iets anders aanraden zonder over het budget heen te gaan?

Alvast bedankt.

Marcel

• Geitenkaas
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 20-10-2024
Die laptop is daar totaal niet geschikt voor, deze heeft namelijk als videokaart de intel HD graphics 4000. Is redelijk, maar lang niet goed genoeg voor WoW of diablo 3.

Je kunt beter voor een AMD laptop gaan ipv intel. Intel is zuiniger en stiller, maar AMD is beter qua prijs/kwaliteit.

#ProductPrijsSubtotaal
1HP Pavilion 17-e108ed€ 499,-€ 499,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 499,-

Deze laptop heeft een gaming videokaart en moet wow en diablo prima kunnen runnen. AMD laptops kunnen een beetje warm worden, maar ik heb er zelf ervaring mee, en zo erg is het niet.

Verwijderd

Dat is inderdaad voor dat budget de beste keus. De processor is ook nog redelijk krachtig en de grafische kaart kan ook wel wat games afspelen.

Verwijderd

Dat is inderdaad een prima laptop gezien de wensen en het budget.

• Ashadorai
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18-10 22:20
Bedankt voor de reacties!

We zijn uiteindelijk voor de HP Pavilion 17-e108ed gegaan met de AMD processor.
Diablo geinstalleerd, en werkt als een trein. :)

Nogmaals dank

• Geitenkaas
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 20-10-2024
Graag gedaan :)
Pagina: 1