Ik heb sinds kort een HTPC in huis welke ik van een mede tweaker overgenomen heb.
Deze werk op zich perfect, enig probleem die ik heb is dat ik deze 9 van de 10 keer niet in een keer aan de praat krijg.
Druk ik op de power knop dan gaat de Case fan draaien, HDD lamp begint te knipperen maar verder krijg ik geen beeld.
Fan draait dan wel door.
Druk ik nogmaals op de power knop dan gaat systeem ook in 1x uit.
Als ik nogmaals op de power knop druk of op de reset, dan start deze dan wel goed op.
Specs van deze HTPC zijn:
Moederbord: Asrock FM2A82X-ITX
CPU: AMS A4-5300
Geheugen: Corsair PC3-128000
Voeding: Mini PicoPSU 120+ 80W adapte power kit.
SSD: Onyx SATA II 32GB
Systeem draait volledig op Openelc en als deze opgestart is dan werkt alles zonder enig probleem.
Loopt nooit vast en kan alles hebben.
Is alleen het starten wat een groot probleem geeft.
Ik heb al gekeken of er een BIOS update beschikbaar is, maar de laatste versie zit er al op.
Iemand een idee waar ik het zou moeten zoeken?
Deze werk op zich perfect, enig probleem die ik heb is dat ik deze 9 van de 10 keer niet in een keer aan de praat krijg.
Druk ik op de power knop dan gaat de Case fan draaien, HDD lamp begint te knipperen maar verder krijg ik geen beeld.
Fan draait dan wel door.
Druk ik nogmaals op de power knop dan gaat systeem ook in 1x uit.
Als ik nogmaals op de power knop druk of op de reset, dan start deze dan wel goed op.
Specs van deze HTPC zijn:
Moederbord: Asrock FM2A82X-ITX
CPU: AMS A4-5300
Geheugen: Corsair PC3-128000
Voeding: Mini PicoPSU 120+ 80W adapte power kit.
SSD: Onyx SATA II 32GB
Systeem draait volledig op Openelc en als deze opgestart is dan werkt alles zonder enig probleem.
Loopt nooit vast en kan alles hebben.
Is alleen het starten wat een groot probleem geeft.
Ik heb al gekeken of er een BIOS update beschikbaar is, maar de laatste versie zit er al op.
Iemand een idee waar ik het zou moeten zoeken?