Ik heb een volledig nieuwe installatie van Windows 8 gedaan en sindsdien heb ik een raar probleem. Ik heb mijn ssd geformatteerd en daarna Windows hierop geïnstalleerd, maar ik geraakte maar niet geboot in windows. Ik kreeg iedere keer windows boot manager error 0xc00000f. Toen heb ik deze oplossing gevolgd en op het einde daarvan kreeg ik te zien dat mijn OS geïnstalleerd was op D:\Windows (mijn hdd dus).
Dit was raar aangezien ik 100% zeker mijn ssd had aangeduid tijdens de installatie. Toen heb ik ingesteld in mijn BIOS om te booten vanaf mijn hdd, maar toen ik in Windows zat, bleek het os toch op mijn ssd te zijn geïnstalleerd. Als ik boot vanaf mijn ssd krijg ik terug de windows boot manager error.
Ik moet dus booten vanaf mijn hdd om in mijn os op mijn ssd te geraken. Hoe is dit te verklaren?
Tevens detecteert HWMonitor mijn ssd niet meer sinds dit gebeurd is. HWINFO geeft geen problemen.
Moederbord is een Asus M5A97 EVO R2.0. SSD is een Crucial M4.
Dit was raar aangezien ik 100% zeker mijn ssd had aangeduid tijdens de installatie. Toen heb ik ingesteld in mijn BIOS om te booten vanaf mijn hdd, maar toen ik in Windows zat, bleek het os toch op mijn ssd te zijn geïnstalleerd. Als ik boot vanaf mijn ssd krijg ik terug de windows boot manager error.
Ik moet dus booten vanaf mijn hdd om in mijn os op mijn ssd te geraken. Hoe is dit te verklaren?
Tevens detecteert HWMonitor mijn ssd niet meer sinds dit gebeurd is. HWINFO geeft geen problemen.
Moederbord is een Asus M5A97 EVO R2.0. SSD is een Crucial M4.