Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Nieuwe website studentenvereniging

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Dag mensen,

Ik wil de website van mijn studentenvereniging gaan vernieuwen. Het liefst gebruiken we een WordPress-template. Nu hebben we hiervoor enkele eisen:

- Er moeten gemakkelijk nieuws- en/of blogberichten kunnen worden geplaatst;
- Google Maps-kaartje met de locatie;
- Een overzichtelijke agenda waarin alle aankomende activiteiten komen te staan;
- Het liefst mogelijkheid om op de homepage als achtergrond een slideshow te krijgen die sfeerbeelden laat zien;
- Inlogportaal voor leden, wat inhoudt:
  • gebruikers moeten een ledenlijst kunnen bekijken, met een overzicht van alle andere leden en hun contactinformatie;
  • mogelijkheid om bestanden te uploaden die door alle leden kunnen worden gedownload (.doc, .pdf, etc) en deze in mappen in te delen;
  • mogelijkheid om privé foto-albums te bekijken (indien niet ingelogd moeten er ook foto-albums te zien zijn, maar dan alleen albums die niet als privé zijn aangemerkt);
- Inschrijfformulier voor mensen die lid willen worden.

Ik heb al een beetje rondgekeken naar templates waar vanuit we de website kunnen opbouwen. Ik kwam bijv. deze tegen, maar ik twijfel met name over de mogelijkheid om hier makkelijk een ledenportaal aan toe te voegen. Zouden jullie mij misschien hierbij kunnen helpen? Of misschien weet iemand een goed adresje waar ik hetgene kan vinden wat aan mijn eisen voldoet? Ik zie namelijk door de templates het bos niet meer..

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21-11 15:31

TheNephilim

Wtfuzzle

Het lijkt erop dat je iets als http://buddypress.org/ zoekt. Ben er zelf geen fan van, maar volgens mij hebben ze met de laatste versies wel wat vooruitgang geboekt.

Veel gratis themes zijn overigens compatibel met BuddyPress. Het thema wat je deelde zegt me zo niks, maar ik vind het niet echt een content-vriendelijke website en dat lijkt me weer niet handig voor een studentenvereniging. Je hebt een beetje actualiteit nodig op de voorkant van je website!

• Daniel.
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12:20
Daarnaast een thema kopen kan er net iets beter uitzien en beter werken dan gratis thema's dus eenmaling 100 dollar uitgeven kan je veel werk besparen.

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-11 11:59

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Waarom zou eender welk template dat je kiest veel uitmaken voor of er wel of niet een ledenlijst (of wat voor andere feature dan ook) in kan? Je zal die lijst alleen wel zélf moeten programmeren of een bestaande plugin moeten aanpassen aan je wensen. Wat verwacht je precies van dit topic? Dat iemand een tip heeft waardoor je de website kant-en-klaar kan installeren en het direct in gebruik genomen kan worden? Wat is precies je vraag?

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• TI_Observer
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 08-10 09:20
Het beste is om je vraag op www.elance.com te zetten. Daar kun dan mensen een aanbod doen (expertise) en hun prijs bepalen die aansluiten op je wensen. Je kan dan zelf kiezen welk aanbod je wilt nemen. Voor simpele websites zoals deze krijg je sowieso wel meer dan 15 voorstellen van mensen.

Ik lieg ALTIJD... zie je dat was weer een leugen!

• zxcvb
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21-11 08:34
Ik heb een heel aantal betaalde wordpress thema's gebruikt, en tot nu toe is deze met afstand de beste:
http://themeforest.net/item/total-responsive-multipurpose-wordpress-theme/6339019?WT.ac=category_thumb&WT.seg_1=category_thumb&WT.z_author=WPExplorer
Ik weet niet of hij helemaal voldoet aan je eisen, maar ik kan je wel vertellen dat het enorm veel werk scheelt als je een uitgebreid en veel verkocht thema kiest. Volgens mij zitten de basisfuncties die je vraagt er wel in, en eventuele extra's kan je zeker met bestaande en gratis plugins realiseren.
Pagina: 1