Hallo,
Ik ben op zoek naar een nieuwe laptop. Mijn huidige laptop is een Compaq CQ58 en is ondertussen 8 maanden oud. HUH? Waarom heb je dan een nieuwe laptop nodig? Nou, simpel. Goedkoop is duurkoop en dat heb ik nu met deze laptop ondervonden. Ik keek naar de goedkoopste en kreeg dit mormel. Ik ga volgend jaar beginnen met Informatica op de NHL en wil dan met een leuk stukje "equipment" beginnen. Ik heb alleen eenzelfde dilemma als 8 maanden geleden. Ik wil goedkoop. Ik ben een student en een student is altijd arm. Ik mik op een budget van 600 euro (max, verder wil ik echt niet gaan). Wat zoek ik in een laptop?
Is dit een goede keuze? Zoja, welke van de 2? Is het 20 euro waard om de P6647 te kopen ipv de P6643?
Zonee, zijn er mensen die andere suggesties hebben voor een laptop?
pricewatch: Medion Akoya P6643 (30016131)
pricewatch: Medion Akoya P6647 (30016586)
Ik ben op zoek naar een nieuwe laptop. Mijn huidige laptop is een Compaq CQ58 en is ondertussen 8 maanden oud. HUH? Waarom heb je dan een nieuwe laptop nodig? Nou, simpel. Goedkoop is duurkoop en dat heb ik nu met deze laptop ondervonden. Ik keek naar de goedkoopste en kreeg dit mormel. Ik ga volgend jaar beginnen met Informatica op de NHL en wil dan met een leuk stukje "equipment" beginnen. Ik heb alleen eenzelfde dilemma als 8 maanden geleden. Ik wil goedkoop. Ik ben een student en een student is altijd arm. Ik mik op een budget van 600 euro (max, verder wil ik echt niet gaan). Wat zoek ik in een laptop?
- Ik wil er films op kijken (Ik kijk veel films, heel veel)
- Ik wil af en toe een potje Dota2 / TF2 kunnen spelen (met mijn huidige laptop is dat niet te doen (max 6 frames per seconde))
- Ik wil ermee reizen (met reizen bedoel ik, lekker simpel in de trein meenemen, niet te zwaar of te groot)
- Ik wil het ding kunnen upgraden (er zit bijna altijd te weinig RAM in en sinds het gebruik van een SSD op het werk wil ik overal waar kan een SSD in stoppen)
- Het ding mag zeker niet van Acer zijn.
Is dit een goede keuze? Zoja, welke van de 2? Is het 20 euro waard om de P6647 te kopen ipv de P6643?
Zonee, zijn er mensen die andere suggesties hebben voor een laptop?
pricewatch: Medion Akoya P6643 (30016131)
pricewatch: Medion Akoya P6647 (30016586)
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2014 20:36 ]