Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Livemail bestanden importeren in Outlook 2010, hoe?

Pagina: 1
Acties:

• videodok
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 03-06 07:11
Na een systeem crash (defecte hardware) op een Win XP machine, WIndows 7 geinstalleerd met Outlook 2010 op een nieuwe machine, oude XP harddisk ook overgezet.
Op het XP account had de gebruiker WIndows Live Mail draaien als Email client. Nu onder Windows 7 wil ik zijn live mail bestanden importeren in Outlook 2010. Ik vind van alles over exporteren van mail uit livemail naar outlook 2010, maar wat als je geen livemail hebt om te exporteren? Wat is de juiste volgorde? Zoiets als hieronder:
  1. Livemail installeren
  2. Oude mail importeren in livemail uit oude HDD
  3. Exporteren
  4. Importeren in Outlookop nieuwe HDD
Of kan/moet het zonder Live Mail te installeren?

• Crahsystor
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16:54
Gebruikt Live Mail niet gewoon losse bestandjes voor contacten en berichten? Die moet je los kunnen importeren als groep of door ze in de juiste map te zetten.

Addicted to silent computing

• BLACKfm
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-11 18:52

BLACKfm

O_o

Hot-/livemail heeft genoeg online opslag, waarom niet gewoon alles online laten staan en gewoon de client koppelen om mail uit te lezen?

Dan rest de vraag waarom je dat dan nu ook niet zou doen, of heeft de vorige client alles wat online binnenkwam van de server verwijderd?

• videodok
Er werd niet online opgeslagen maar lokaal. Dus op de server niks terug te vinden. Ik zie wel losse bestanden, maar kan ze niet direct importeren in Outlook 2010. Ik zal wel proberen tijdelijk live mail te installeren. en dan een export maken en dan importeren in outlooj 2010.

• Xessive
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20-07 18:33
Je kan proberen of je het via de deze link kunt proberen:
|:( en dan nog iets met outlook... brb

Eerst WLM installeren en dan de messagestore 'koppelen' zoals hierboven

Dan de mail exporteren om deze vervolgens weer te importeren in Outlook 2010
Zie deze link

[ Voor 49% gewijzigd door Xessive op 11-05-2014 22:23 . Reden: aanvulling/verbetering ]

Seriously? Nope, not a bit...

• videodok
Uiteindelijk is het gelukt: Livemail geinstalleerd, en mail met copy, paste gekopieerd in Outlook. 8)7 . Ik had gehoopt op een echte oplossing met exporteren/importeren, maar dit werkte ook.

• Shamalamadindon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-03-2024
Live mail > Export to Exchange dan pleurt hij het netjes in Outlook.

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

Pagina: 1