beste tweakers.
-Ik wil na mijn examens toch weer eens flink gaan gamen en dan wel met een mooie game systeem.
-ik wil er voornamelijk mee gamen en programmeren!
-ik heb niet echt een vast budget rond de 1.500 lager/hoger is geen probleem.
-k heb geen randapparatuur behalve een 27" 1080P Philips scherm maar die zit nu al eigenlijk aangesloten op mijn PS4 die ik mee zou kunnen nemen naar mn nieuwe game pc
-ik zat te denken om gewoon voor Intel te gaan, AMD ken ik eerlijk gezegd niet zo goed.
-ik denk dat ik eerst de primaire componenten ga nodig hebben en als ik soms iets nodig heb zoals een nieuwe game muis koop ik dat wel als ik een leuke zie.
dus eerst ligt de focus bij CPU,MOBO,GPU,RAM,SSD,HDD,Case, en PSU
-ik dacht dat het me leuk leek om een bepaald kleuren thema toe te passen op mijn game systeem, ROOD/ZWART of WIT/ZWART leek me wel goed eruit zien maar ik heb eerst maar rood/zwart theme gedaan.
ik denk niet dat ik ga overklokken, heb geen zin om heel mn systeem te frituren sinds ik allemaal verhalen hoor bij mensen die met een gebakken cpu zitten
ik heb nu dit!
ik hoop dat jullie nog wat tips hebben voor mij
groeten!
-Ik wil na mijn examens toch weer eens flink gaan gamen en dan wel met een mooie game systeem.
-ik wil er voornamelijk mee gamen en programmeren!
-ik heb niet echt een vast budget rond de 1.500 lager/hoger is geen probleem.
-k heb geen randapparatuur behalve een 27" 1080P Philips scherm maar die zit nu al eigenlijk aangesloten op mijn PS4 die ik mee zou kunnen nemen naar mn nieuwe game pc
-ik zat te denken om gewoon voor Intel te gaan, AMD ken ik eerlijk gezegd niet zo goed.
-ik denk dat ik eerst de primaire componenten ga nodig hebben en als ik soms iets nodig heb zoals een nieuwe game muis koop ik dat wel als ik een leuke zie.
dus eerst ligt de focus bij CPU,MOBO,GPU,RAM,SSD,HDD,Case, en PSU
-ik dacht dat het me leuk leek om een bepaald kleuren thema toe te passen op mijn game systeem, ROOD/ZWART of WIT/ZWART leek me wel goed eruit zien maar ik heb eerst maar rood/zwart theme gedaan.
ik denk niet dat ik ga overklokken, heb geen zin om heel mn systeem te frituren sinds ik allemaal verhalen hoor bij mensen die met een gebakken cpu zitten
ik heb nu dit!
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 4670 Boxed | € 179,99 | € 179,99 |
| 1 | MSI B85-G43 Gaming | € 82,- | € 82,- |
| 1 | MSI GeForce GTX 780 Ti Gaming 3GB | € 586,49 | € 586,49 |
| 1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 45,91 | € 45,91 |
| 1 | Aerocool XPredator X3 Devil Red Edition | € 83,01 | € 83,01 |
| 1 | G.Skill Ripjaws X F3-12800CL9D-8GBXL | € 66,30 | € 66,30 |
| 1 | Seasonic G-Serie 650Watt | € 89,99 | € 89,99 |
| 1 | Crucial M500 2,5" 240GB | € 92,05 | € 92,05 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.225,74 | |
ik hoop dat jullie nog wat tips hebben voor mij