Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Record + render settings.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
HAllo iedereen,

Ik heb paar vragen voor jullie.

1. Ik heb een high end ga;ing pcmet gtx 780ti, maar met welke programma kan je het best recorden zonder kwaliteit op te geven? Ik heb gehoord dat Shadowplay best goed is.

2. In hoeveel frames record je het best? 30 of 60?

3. Welke programma ( video bewerking) kan je het best alles renderen (omzetten naar video file) Sony Vegas is best goe of kennen jullie nog meer?

4. Welke render settings gebruiken jullie voor beste kwaliteit, grootte maakt niks uit van het bestand. (1080p)

Alvast bedankt

• CuBras
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 17:56
Je zou hier eens kunnen kijk. Volgens de site kan je het ook met gaming gebruiken.

Om te downloaden; helemaal naar beneden scrollen en op ''click here'' klikken ;)
Hier zit ook een editor in.

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

1: Probeer Shadowplay eens

2: 1080p zit op 24frames/sec, dus waarom zou je 60 frames willen opnemen? Geeft je veel grotere bestanden. En de framerate naar beneden bijstellen kost je ook weer power en tijd natuurlijk

3: Probeer Vegas dan eens.. Dat soort programma's kunnen het allemaal wel, alleen zal iedereen wel een eigen favoriet hebben, net als met brwosers bijvoorbeeld.

4: I dunno, ik render niks.

Op Tweakers probeer je eerst zelf, en als je er niet uitkomt, kan je een vraag stellen, nu gebruik je het forum als helpdesk ;)

Ey!! Macarena \o/