Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ok dus I hou van gamen, en VR vind ik heel interesant. ik heb destijds de ST1080 van Sillicon Micro Display gekocht maar het was echter een teleur stelling met een was lijst aan probleemen. voor de ST1080 was ik 350 euro kwijt, en de douane vroegen nog eens 95 euro.

Na een dikke teleurstelling naar zo veel hype over de ST1080 binnen een VR community waar ik lit van was heb ik natuurlijk geen zin om weer zo'n misser te begaan.

Dus de vraag is, waar kan ik de oculus rift uit probeeren?
en voor dat men zegt: "Probeer google". Dit heb ik al gedaan, krijg alleen maar video en text reviews over de Oculus Rift.

En ook al zijn er zo veel reviews, ik ben een persoontje van eerst zelf zien en dan pas geloven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filenox
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 31-07 10:23
Wel, ik heb blijkbaar betere resultaten dan jij ;) Op 17 mei kan je 't zelf ervaren in Amsterdam: http://www.bright.nl/brig...-rift-virtualreality-bril

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt filenox maar ik heb geen zin om helemaal van Oldenzaal naar Amsterdam heen te moeten. ik zoek liever wat dichtbij huis. toch bedankt voor je reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:41

BM

Moderator Spielerij
Hallo tommygunner70.

Dit is met wat google werk ook prima zelf uit te zoeken, en niet iets wat imho een topic waard is. Tevens wil ik je de suggestie meegeven om je posts een keer na te lezen of door een spellingscontrole te halen voor je deze post, dat maakt het net even leesbaarder.

Dit topic gaat op slot.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Dit topic is gesloten.