Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• OB1
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 09:47
Hallo allemaal,

Ik weet zelf dat het onverstandig is om al zo lang van te voren te kijken voor een telefoon te kopen, namelijk in december..

Maar goed, ik stel niet extreem hoge eisen, ik heb hier een lijstje:

1. Het systeem:
- Wat is het maximale budget dat je wil uitgeven? €175
- Wat is het hoofddoel, waarvoor wil je hem gebruiken? Social media, wat (race)spellen en muziek
- Heb je verder 'speciale' eisen? Ja, het moet een los toestel zijn geen gezeik met een abonnement, een camera die snel reageert en eentje voorop, minimaal 1,3 MP.
En een giga-groot scherm, 4,7", hoe groter hoe beter! Verder: HD en quad-core, het is leuk, maar geen vereiste, daarnaast wil ik een fatsoenlijk merk! (dus geen Acer, Alcatel of van die Chinese zooi, Huawei dan weer wel :))
3G is ook niet nodig, ik gebruik alleen wifi..

Dus niet erg veeleisend, alles ik denk ik een verbetering tegenover mijn Ace die hangt vaak al vast al je 'm ontgrendeld en het werkgeheugen is te klein, net als de interne opslag en mijn kat kan alles nog sneller berekenen dan die CPU die erin zit.

Alvast bedankt! :)

AMD 2700x @ 4.15 GHz | Vega 56 (Vega 64 BIOS) | 32 GB DDR4 | MSI X470 Gaming Plus | Intel 600P 1TB | Corsair RM550X

• filenox
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 31-07 10:23
Welke mogelijke opvolgers heb je zelf al bekeken?

Edit Ik ben in een goede bui, als ik wat filters aanzet kom ik bij deze resultaten.
De winnaar is natuurlijk al snel duidelijk ;) 8GB is misschien wat krap (in verband met je muziek/games) maar voor 200 euro kan je de 16GB versie kopen.

[ Voor 84% gewijzigd door filenox op 11-05-2014 13:53 ]

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 14:06
DJ Viem schreef op zondag 11 mei 2014 @ 13:42:
Hallo allemaal,

Ik weet zelf dat het onverstandig is om al zo lang van te voren te kijken voor een telefoon te kopen, namelijk in december..

Maar goed, ik stel niet extreem hoge eisen, ik heb hier een lijstje:

1. Het systeem:
- Wat is het maximale budget dat je wil uitgeven? €175
- Wat is het hoofddoel, waarvoor wil je hem gebruiken? Social media, wat (race)spellen en muziek
- Heb je verder 'speciale' eisen? Ja, het moet een los toestel zijn geen gezeik met een abonnement, een camera die snel reageert en eentje voorop, minimaal 1,3 MP.
En een giga-groot scherm, 4,7", hoe groter hoe beter! Verder: HD en quad-core, het is leuk, maar geen vereiste, daarnaast wil ik een fatsoenlijk merk! (dus geen Acer, Alcatel of van die Chinese zooi, Huawei dan weer wel :))
3G is ook niet nodig, ik gebruik alleen wifi..

Dus niet erg veeleisend, alles ik denk ik een verbetering tegenover mijn Ace die hangt vaak al vast al je 'm ontgrendeld en het werkgeheugen is te klein, net als de interne opslag en mijn kat kan alles nog sneller berekenen dan die CPU die erin zit.

Alvast bedankt! :)
Ik heb een huawei honor 3c, maar die is alleen niet te koop in nl, wel in China, goed toestel hoor, heb et 2 echt top!

Oh ja, chinese zooi is geen zooi, maar echt goede kwaliteit producten!

Of gewoon safe de moto g

• OB1
En deze Medion dan?
klik

Ik heb het er niet op die Chinese dingen, stel ik bestel iets vanuit China en mijn telefoon gaat kapot wat dan?
Beetje lastig om op te sturen.

AMD 2700x @ 4.15 GHz | Vega 56 (Vega 64 BIOS) | 32 GB DDR4 | MSI X470 Gaming Plus | Intel 600P 1TB | Corsair RM550X

Verwijderd

Je wil een fatsoenlijk merk en stelt dan een Medion voor? :X

• krissie100
DJ Viem schreef op zondag 11 mei 2014 @ 14:07:
En deze Medion dan?
klik

Ik heb het er niet op die Chinese dingen, stel ik bestel iets vanuit China en mijn telefoon gaat kapot wat dan?
Beetje lastig om op te sturen.
Medion een bekend merk??????;(
ik zou zeggen, loop naar de aldi en koop een wolfgang, ze staan elke week in het aldi krantje

• OB1
Oké.
En deze?
klik
De prijzen daarvan dalen nu dus over een half naar zal het wel een stuk minder zijn.

[ Voor 96% gewijzigd door OB1 op 11-05-2014 14:22 ]

• filenox
Oh, ik had even niet gelezen dat je 'm pas in december ging kopen. In dat geval kan je best in december een nieuw topic openen, de markt ziet er dan helemaal anders uit.

• OB1
Oké zal ik dan doen! :)

• digital_ownage
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 28-08 07:08
Houd het merk Xiaomi in de gaten. Zij maken echte kwaliteit voor een prikkie. Ook geven zij tenminste goede ondersteuning voor hun telefoons en hebben ze een eigen android ROM die ondanks dat 'ie een beetje iOSish is toch best prima werkt.

• krissie100
digital_ownage schreef op zondag 11 mei 2014 @ 14:46:
Houd het merk Xiaomi in de gaten. Zij maken echte kwaliteit voor een prikkie. Ook geven zij tenminste goede ondersteuning voor hun telefoons en hebben ze een eigen android ROM die ondanks dat 'ie een beetje iOSish is toch best prima werkt.
helemaal mee eens, die xiaomi hongmi 1s, echt een topapparaat voor 120 euries

• 3x3
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 31-12-2024

3x3

Misschien een beetje preken voor eigen parochie! Maar is dit niet de oplossing?
Geen V&A spammen op het forum ;)

Niet de relatief zwakke prestaties van de moto-g of nog erger van een mediatek,
En wel een 720p scherm, zwaardere gpu (audreno 320) (voor racegames) en voor muziek een walkman-mp3 met een prima speaker.

[ Voor 18% gewijzigd door janvanduschoten op 14-05-2014 08:33 ]

| live and give like no one else |

• filenox
Als je aanbieding er in december nog staat en je de prijs tegen dan wat laat zakken wel, anders vind ik het gewoon maar spam :7

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13:04

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Een vooronderzoek is prima maar een topic openen omdat je over een maand of 7 een telefoon wilt kopen?
Open in oktober of november gerust nog een topic hierover maar dit is niet zinvol.

Slotje.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.